آموزش تکنیک های مدل سازی زمین در CryENGINE

Terrain Modeling Techniques in CryENGINE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های CryENGINE، در مورد اصول استفاده از ابزارهای مدل سازی زمین CryENGINE صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CryENGINE Free SDK 3.4 (Build 3639) در این سری از آموزش های CryENGINE، در مورد اصول استفاده از ابزارهای مدل سازی زمین CryENGINE صحبت خواهیم کرد. ما با اصول اولیه تولید زمین شروع می کنیم و به سرعت به نحوه استفاده از ابزارهای مختلف Modify Terrain در دسترس می پردازیم. سپس، به یادگیری نحوه مسدود کردن در سطح پایه با استفاده از آموخته‌هایمان می‌پردازیم. بعد از اینکه سطح ما مسدود شد، در مورد همه ابزارهای مهم زمین مانند Layer Painter بحث خواهیم کرد، که به ما امکان می دهد مواد را به زمین خود اضافه کنیم، Voxel Painter، که به ما امکان می دهد جزئیات جالب و پوشش گیاهی را اضافه کنیم. زمین ما به زندگی نرم افزار مورد نیاز: CryENGINE Free SDK 3.4 (Build 3639)

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های مدل سازی زمین در CryENGINE Terrain Modeling Techniques in CryENGINE

  • تولید زمین Generating Terrain

  • کاوش در ابزارهای Modify Terrain Exploring the Modify Terrain Tools

  • اتمام مرحله مسدود کردن Finishing the Blocking Stage

  • کاوش در نقاش لایه Exploring the Layer Painter

  • مدل سازی جزئیات زمین Modeling Terrain Detail

  • تکمیل جزئیات زمین Finishing the Terrain Detail

  • تکنیک های لایه بردار پیشرفته Advanced Layer Painter Techniques

  • افزودن پوشش گیاهی Adding Vegetation

  • افزودن جزئیات با استفاده از Voxels Adding Detail Using Voxels

  • کاوش در پارامترهای محیطی و زمان روز Exploring the Environment and Time of Day Parameters

  • اصلاح محیط Tweaking the Environment

  • با استفاده از ابزار Move Area Utilizing the Move Area Tool

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های مدل سازی زمین در CryENGINE
جزییات دوره
2h 14m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.