آموزش تکنیک های توسعه کاراکتر در ZBrush

Character Development Techniques in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش‌ها، نحوه توسعه یک کاراکتر در اطراف پارامترهای طراحی خاص را مورد بحث قرار خواهیم داد. ما با استفاده از مش پایه توسعه‌یافته شروع می‌کنیم و یاد می‌گیریم که چگونه ویژگی‌های آن را به شخصیتی که می‌خواهیم تغییر دهیم. در اینجا ما به تدریج ویژگی‌های چهره شخصیت‌ها را ایجاد می‌کنیم، و در مورد چگونگی خارج شدن از حالت "فقط یک چهره زیبا" و چگونگی عمدی بیشتر در مورد طراحی بحث خواهیم کرد. سپس ما شروع به کار روی لباس برای شخصیت خود خواهیم کرد. ما در مورد استخراج هندسه، ریمش کردن، ایجاد چین‌های مناسب و استفاده از لایه‌ها برای انعطاف‌پذیر نگه داشتن طرحتان صحبت خواهیم کرد. در نهایت، ما در مورد اینکه چگونه کل طراحی کاراکتر را کنار هم قرار دهیم تا آن را منسجم و در نهایت جذاب کنیم، صحبت خواهیم کرد.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های توسعه کاراکتر در ZBrush Character Development Techniques in ZBrush

  • اصلاح تناسبات صورت Modifying the Facial Proportions

  • پالایش دهان Refining the Mouth

  • پالایش بینی Refining the Nose

  • پالایش چشم Refining the Eyes

  • پالایش گوش Refining the Ears

  • پالایش قسمت بالایی بدن Refining the Upper Body

  • اضافه کردن جرم به دست ها Adding Mass to the Hands

  • جزئیات دست ها Detailing the Hands

  • استخراج لباس Extracting the Clothes

  • پالایش تی شرت Refining the T-shirt

  • به طور واقع بینانه اضافه کردن جرم به پیراهن Realistically Adding Mass to the Shirt

  • مسدود کردن در چین های اصلی Blocking in the Major Folds

  • پالایش چین های اصلی Refining the Major Folds

  • افزودن مموری فولد Adding Memory Folds

  • اضافه کردن یک لایه آسیب Adding a Damage Layer

  • تناسب شلوار را تنظیم کنید Adjusting the Proportions of the Pants

  • اضافه کردن تاهای اصلی شلوار Adding the Major Folds of the Pants

  • اصلاح تاهای شلوار Refining the Folds of the Pants

  • ایجاد جیب پشت شلوار Creating the Back Pockets of the Pants

  • ایجاد درزهای شلوار Creating the Seams of the Pants

  • استخراج چکمه ها Extracting the Boots

  • Retopologize Boot Retopologizing the Boot

  • شکل دادن چکمه به پا Shaping the Boot to the Foot

  • ایجاد عناصر بوت لایه ای Creating the Layered Boot Elements

  • ایجاد بند و سگک چکمه Creating the Boot Strap and Buckle

  • اتمام چکمه ها Finishing the Boots

  • آوردن شلوار، چکمه و پیراهن با هم Bringing the Pants, Boots, and Shirt Together

  • مسدود کردن در کت Blocking in the Coat

  • ایجاد طرح کت Creating the Design of the Coat

  • اتمام کت Finishing the Coat

  • ایجاد هود Creating the Hood

  • ساخت دستکش Creating the Gloves

  • افزودن منافذ و چین و چروک به صورت Adding Pores and Wrinkles to the Face

  • اضافه کردن موهای با وضوح پایین Adding Low Resolution Hair

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های توسعه کاراکتر در ZBrush
جزییات دوره
6h 29m
35
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.