آموزش نکات و ترفندهای برنامه نویسی در یونیتی

Programming Tips and Tricks in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف برنامه نویسی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Unity. در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف برنامه نویسی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار برنامه نویسی شما در Unity کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Unity.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه ای بر نکات و ترفندهای برنامه نویسی در یونیتی Introduction to Programming Tips and Tricks in Unity

نکات و ترفندهای برنامه نویسی در یونیتی Programming Tips and Tricks in Unity

  • تبدیل کدهای سی شارپ ساده به جاوا اسکریپت Converting Simple C# Code to JavaScript

  • ترسیم یک بافت روی صفحه با یک اسکریپت رابط کاربری گرافیکی Drawing a Texture on the Screen with a GUI Script

  • ایجاد یک سایه زن سفارشی Creating a Custom Shader

  • تایپ پویا و استاتیک Dynamic and Static Typing

نمایش نظرات

آموزش نکات و ترفندهای برنامه نویسی در یونیتی
جزییات دوره
0h 34m
5
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.