آموزش مقدمه ای بر روشنایی در موتور غیرواقعی 4

Introduction to Lighting in Unreal Engine 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزشها ، درباره آنچه شما باید برای شروع مرحله روشنایی پروژه های بازی خود بدانید ، بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.1.1. در این مجموعه از آموزش ها ، در مورد آنچه شما برای شروع مرحله روشنایی پروژه های بازی خود باید بدانید ، بحث خواهیم کرد. برای شروع ، ما نحوه قرار دادن و دستکاری چراغ ها را یاد خواهیم گرفت. سپس ما در مورد مهمترین ویژگیهای استفاده شده برای روشن کردن سطوح شگفت انگیز در Unreal Engine 4 صحبت خواهیم کرد. سپس در مورد Light Mobility ، که درک آن برای ایجاد سطوح زیبایی که مالیات بر عملکرد بازی ندارند ، مهم است. پس از آن ، ما کمی عمیق تر به برخی از ویژگی های پیشرفته و آنچه که باید در هنگام استفاده از آنها مراقب باشید ، فرو خواهیم رفت. ما این آموزش را با یادگیری نحوه استفاده از توابع نور برای ایجاد نور سوسو به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.1.1.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر روشنایی در موتور غیرواقعی 4 Introduction to Lighting in Unreal Engine 4

  • مبانی نورپردازی Lighting Basics

  • خصوصیات اساسی نور Basic Light Properties

  • تحرک سبک Light Mobility

  • چراغ های ثابت و متحرک Stationary and Movable Lights

  • نکات ثابت ثابت Stationary Light Tips

  • ویژگی های پیشرفته نور Advanced Light Properties

  • ایجاد یک سوسو زدن نور Creating a Light Flicker

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر روشنایی در موتور غیرواقعی 4
جزییات دوره
0h 57m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
29
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.