آموزش ایجاد بافت های بدون درز برای بازی ها

Creating Seamless Textures for Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، تکنیک های حیاتی برای ایجاد بافت های کاملاً بدون درز برای استفاده در بازی ها را مورد بحث قرار می دهیم. ما با یادگیری مفاهیم کلیدی برای گرفتن عکس‌های خود برای بافت و اینکه وقتی بافت مناسب خود را انتخاب می‌کنید باید مراقب آن باشید، شروع می‌کنیم. سپس به فتوشاپ می‌رویم، جایی که برخی از تکنیک‌های اساسی برای ایجاد بافت‌های بدون درز را یاد می‌گیریم. پس از آن ما به یک قالب سناریو می رویم و چند تکنیک مهم برای غلبه بر هر یک را یاد می گیریم. سپس، نحوه ایجاد نقشه های معمولی را با استفاده از افزونه NVIDIA Normal Map Tools و Crazy Bump یاد خواهیم گرفت. در نهایت، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از 3ds Max، ZBrush و Photoshop، بافت های خود را از ابتدا بسازیم. در پایان این آموزش، شما تمام دانشی را که برای ایجاد بافت بدون درز لازم دارید، خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد بافت های بدون درز برای بازی ها Creating Seamless Textures for Games

  • اصول پایه برای ایجاد بافت های بدون درز Base Fundamentals for Creating Seamless Textures

  • تکنیک های اولیه بافت بدون درز Basic Seamless Textures Techniques

  • تمیز کردن بافت ها Cleaning up Textures

  • رفع درزها: یک رویکرد جایگزین Fixing Seams: An Alternate Approach

  • رفع درزها با استفاده از Patch Tool Fixing Seams Using the Patch Tool

  • پاکسازی زباله ها Cleaning up Debris

  • ایجاد بافت های بدون درز با جزئیات خاص Creating Seamless Textures with Specific Detail

  • تکمیل بافت فلزی Finishing the Metal Texture

  • راه اندازی 3ds Max برای ایجاد بافت های بدون درز Setting up 3ds Max for Creating Seamless Textures

  • مسدود کردن در درز Blocking in the Seam

  • پر کردن شیء بافت بدون درز Filling in the Seamless Texture Object

  • وارد کردن کاشی ها به ZBrush Importing the Tiles into ZBrush

  • مجسمه سازی کاشی ها در ZBrush Sculpting the Tiles in ZBrush

  • وارد کردن High Poly Mesh به 3ds Max Importing the High Poly Mesh into 3ds Max

  • رندر کردن نقشه های بافت Rendering the Texture Maps

  • کامپایل فایل های نقشه بافت در فتوشاپ Compiling the Texture Map Files in Photoshop

  • تکمیل نقشه Diffuse Finalizing the Diffuse Map

نمایش نظرات

آموزش ایجاد بافت های بدون درز برای بازی ها
جزییات دوره
3h 15m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.