آموزش تکنیک های بهینه سازی بازی در Unity

Game Optimization Techniques in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها ، ما برخی از نکات و تکنیک های مفید برای بهینه سازی بازی های خود را در Unity بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Unity 4.3. در این مجموعه از آموزش ها ، در مورد نکات و تکنیک های مفید برای بهینه سازی بازی های خود در Unity بحث خواهیم کرد. برای شروع ، ما در مورد برخی از موضوعات اصلی که با عملکرد بازی به وجود می آیند و اینکه چگونه می توانیم مواردی را که باید بهینه شوند ، بحث خواهیم کرد. سپس به هر موضوع اصلی می پردازیم ، مانند چگونگی بهینه سازی مدل های بازی ، نحوه کاهش تماس های قرعه کشی ، نحوه کاهش اثر حافظه بافتی و موارد دیگر. برای به پایان رساندن آموزش ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از برخی از ویژگی های عالی Unity مانند LOD Groups ، Occlusion Culling و Light Baking استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Unity 4.3.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های بهینه سازی بازی در Unity Game Optimization Techniques in Unity

  • شناسایی مسائل مربوط به عملکرد گرافیک Identifying Graphics Performance Issues

  • بهینه سازی هندسه Optimizing Geometry

  • کاهش تماس های قرعه کشی Reducing Draw Calls

  • کاهش اندازه بافت Reducing Texture Size

  • سطح جزئیات Level of Detail

  • انسداد Occlusion Culling

  • نگاشت نور Lightmapping

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های بهینه سازی بازی در Unity
جزییات دوره
1h 13m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
18
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.