آموزش شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 1

Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 1

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این جلد اولیه ، ما اصول مدل سازی را در 3ds Max پوشش خواهیم داد. ما در مورد تکنیک مدل سازی جعبه بحث خواهیم کرد و شروع به آشنایی با متداولترین ابزارهای مدل سازی در 3ds Max می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014. این دوره بخشی از: 3ds Max: مسیر مدل سازی محیط همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 45s شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 1 2 ساعت و 30 دقیقه و 25 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 1 Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 1

  • ایجاد بخشها Creating Segments

  • فرم های اکسترودر Extruding Forms

  • ایجاد اشکال مقعر Creating Concave Shapes

  • ایجاد لبه های مخروطی Creating Beveled Edges

  • نرم کردن لبه ها با استفاده از Chamfer Softening Edges Using Chamfer

  • استفاده از یک سیلندر برای روش های مدل سازی جعبه Using a Cylinder for Box Modeling Methods

  • استفاده از Modifiers برای مدل سازی Using Modifiers for Modeling

  • مدل سازی درب Modeling the Lid

  • افزودن اشکال پیچیده به هندسه موجود Adding Complex Shapes to Existing Geometry

  • تکثیر عناصر یک مدل Duplicating Elements of a Model

  • مدل سازی چرخ ها Modeling the Wheels

  • مدل سازی مجموعه چرخ Modeling the Wheel Assembly

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 1
جزییات دوره
2h 32m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
97
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.