آموزش شروع سریع به یونیتی: جلد 2

Quick Start to Unity: Volume 2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در جلد 2 از Quick Start to Unity به مبانی انیمیشن و فیزیک در Unity خواهیم پرداخت. در جلد 2 Quick Start to Unity به مبانی انیمیشن و فیزیک در Unity خواهیم پرداخت. ما با بحث در مورد نحوه وارد کردن صحیح یک ریگ کاراکتر و کلیپ های انیمیشن شروع می کنیم. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه کلیپ های انیمیشن خود را در سیستم انیمیشن به نام Mecanim متصل کنیم. در اینجا با ایجاد انتقال، شرایط و پارامترها آشنا خواهیم شد. سپس در مورد نحوه استفاده از فیزیک برای ایجاد حرکت بدون استفاده از انیمیشن های فریم کلیدی صحبت خواهیم کرد. در پایان، ما یک شخصیت متحرک خواهیم داشت که با انیمیشن‌ها و یک جسم فیزیکی کامل می‌شود که بازیکن می‌تواند آن را در اطراف پیچ و خم هل دهد. در حالی که دنبال کردن این درس‌ها و ساختن یک پروژه با هم دانش ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد، قدرت واقعی این است که بتوانید تکنیک‌هایی را که آموخته‌اید استفاده کنید و آنها را به روشی متفاوت در کار خود به کار ببرید. با در نظر گرفتن این موضوع، بلافاصله پس از هر جلد، یک تکلیف به شما ارائه می شود. این تکالیف شما را به چالش می‌کشد تا مهارت‌هایی را که در یک جلد خاص آموخته‌اید به کار ببرید و آن‌ها را در یک دارایی متفاوت به کار ببرید. این آموزش ها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت متوالی گرفته شوند، بنابراین ما شما را تشویق می کنیم که با این جلد شروع کنید و تا جلد 3 ادامه دهید و از تکالیف دوره ای در طول مسیر برای به دست آوردن تجربه کامل یادگیری استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع به یونیتی: جلد 2 Quick Start to Unity: Volume 2

  • وارد کردن Character Rig Importing the Character Rig

  • وارد کردن انیمیشن های کاراکتر Importing Character Animations

  • افزودن کلیپ های انیمیشن به Mecanim Adding the Animation Clips to Mecanim

  • ایجاد انتقال Creating Transitions

  • فعال کردن انیمیشن Run Activating the Run Animation

  • اعمال فیزیک روی یک شی بازی Applying Physics to a Game Object

  • تکلیف نهایی Final Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع به یونیتی: جلد 2
جزییات دوره
0h 43m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
47
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.