آموزش کاراکترهای قابل تنظیم در یونیتی

Customizable Characters in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش‌های یونیتی، عملکرد اولیه زره‌های نمونه و همچنین مواد مختلف را برای شخصی‌سازی کاراکتر ایجاد می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.5. در این سری از آموزش های یونیتی، ما عملکرد اولیه زره های نمونه و همچنین مواد مختلف را برای سفارشی سازی کاراکتر ایجاد می کنیم. ما با آموختن اینکه چگونه شبکه های شخصیتی خود را در صحنه خود نمایان کنیم، شروع می کنیم. پس از آن، با استفاده از عملکرد OnGUI Unity برای کمک به آزمایش نحوه تغییر کاراکترها و زره هایمان، به ایجاد یک رابط اصلی خواهیم پرداخت. سپس سیستم سفارشی‌سازی کاراکتر خود را با یادگیری نحوه تخصیص مواد مختلف برای دادن ظاهری متفاوت به شخصیت‌مان، حتی بیشتر تقویت خواهیم کرد. ما در نهایت با بهینه سازی کد خود برای کاربرپسندتر شدن همه چیز را جمع بندی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

کاراکترهای قابل تنظیم در یونیتی Customizable Characters in Unity

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • نمونه سازی مش شخصیت Instantiating the Character Mesh

  • ایجاد رابط سوئیچ کاراکتر Creating the Character Switch Interface

  • راه اندازی گره های زرهی Setting up the Armor Nodes

  • نمونه سازی زره Instantiating the Armor

  • رفع مشکلات Instantiation Armor Fixing the Armor Instantiation Issues

  • تقویت مفاهیم نمونه سازی زره Reinforcing the Armor Instantiation Concepts

  • اصلاح رابط Modifying the Interface

  • سوئیچینگ مواد Switching Materials

  • ایجاد تابع ChangeMeshMaterial Creating the ChangeMeshMaterial Function

  • نهایی کردن اسکریپت ها Finalizing the Scripts

نمایش نظرات

آموزش کاراکترهای قابل تنظیم در یونیتی
جزییات دوره
2h 11m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.