آموزش مدل سازی شخصیت های بازی Low Polygon در 3ds Max

Modeling Low Polygon Game Characters in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های 3ds Max به نکات و تکنیک هایی برای ایجاد شخصیت های بازی با چند ضلعی کم مورد استفاده در بازی های سبک MMO می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012. در این سری از آموزش های 3ds Max، نکات و تکنیک هایی را برای ایجاد شخصیت های بازی با چند ضلعی کم مورد استفاده در بازی های سبک MMO مورد بحث قرار می دهیم. ما با بحث در مورد نحوه تنظیم صحنه خود در 3ds Max به روشی که به ما کمک می کند در هنگام ایجاد کاراکتر چند ضلعی کم خود به طور مؤثرتری کار کنیم، شروع می کنیم. سپس ما مستقیماً به مدل‌سازی نیم تنه می‌پریم و به ساخت بدنه پایه ادامه می‌دهیم، در حالی که به محدودیت تعداد چند ضلعی خود توجه زیادی می‌کنیم. هنگامی که بدنه پایه کامل شد، ما شروع به مدل سازی قطعات زره برای شخصیت خود خواهیم کرد. در نهایت، هنگامی که همه چیز کامل شد، تکنیک های بهینه سازی را یاد می گیریم و تغییرات نهایی را در مدل انجام می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی شخصیت های بازی Low Polygon در 3ds Max Modeling Low Polygon Game Characters in 3ds Max

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • مسدود کردن نیم تنه Blocking the Torso

  • ایجاد شانه Creating the Shoulder

  • ساخت سلاح Building the Arms

  • مسدود کردن پا Blocking out the Leg

  • ایجاد پاها Creating the Feet

  • مسدود کردن در دستان Blocking in the Hands

  • اتمام دست ها Finishing the Hands

  • اصلاح سیلوئت بدن Refining the Silhouette of the Body

  • مسدود کردن در صورت Blocking in the Face

  • اتمام سر Finishing the Head

  • بازتوپولوژی مدل Retopologizing the Model

  • ایجاد زره شانه Creating the Shoulder Armor

  • ساخت دستکش Building the Gloves

  • ایجاد پایه کمربند Creating the Base of the Belt

  • اضافه کردن جمجمه به کمربند Adding the Skull to the Belt

  • ایجاد چکمه ها Creating the Boots

  • اتمام چکمه ها Finishing the Boots

  • ایجاد کلاه ایمنی Creating the Helmet

  • افزودن شاخ ها به کلاه ایمنی Adding the Horns to the Helmet

  • ساخت تبر Building the Axe

  • ایجاد پارچه کمر Creating the Loin Cloth

  • بهینه سازی مدل Optimizing the Model

  • بهبود سیلوئت صورت Improving the Silhouette of the Face

  • اضافه کردن گوش ها Adding the Ears

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی شخصیت های بازی Low Polygon در 3ds Max
جزییات دوره
5h 14m
26
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.