آموزش ایجاد وسایل نقلیه مفهومی در 3ds Max

Creating Concept Vehicles in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، نحوه ایجاد یک وسیله نقلیه مفهومی از ابتدا تا انتها را یاد خواهیم گرفت. ما کار خود را با یادگیری نحوه ایجاد شبح‌ها برای یک وسیله نقلیه شروع می‌کنیم و سپس با ایجاد یک طرح ساده، این ایده را توسعه می‌دهیم. هنگامی که یک جهت ثابت داشتیم، به 3ds Max می پریم و شروع به ایجاد یک تصویر کوچک سه بعدی می کنیم تا به ما کمک کند مفهوم خود را بهتر توسعه دهیم. هنگامی که تصویر کوچک 3 بعدی ایجاد شد، ما شروع به مدل سازی پانل های جداگانه خودرو خواهیم کرد. ما آموزش را با ایجاد محیط رندر خود و ایجاد مواد خود به پایان خواهیم رساند.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد وسایل نقلیه مفهومی در 3ds Max Creating Concept Vehicles in 3ds Max

  • ایجاد سیلوئت Creating the Silhouette

  • ایجاد یک طرح توسعه Creating a Development Sketch

  • مسدود کردن در تصویر کوچک سه بعدی Blocking in the 3D Thumbnail

  • اصلاح تصویر کوچک سه بعدی Refining the 3D Thumbnail

  • اصلاح قسمت جلوی تصویر کوچک سه بعدی Refining the Front of the 3D Thumbnail

  • تکمیل تصویر کوچک سه بعدی Finishing the 3D Thumbnail

  • ایجاد پنل گلگیر جلو Creating the Front Fender Panel

  • ایجاد پنل گلگیر عقب Creating the Rear Fender Panel

  • ساخت شیشه جلو Building the Windshield

  • ایجاد درب Creating the Door

  • ایجاد شیشه درب Creating the Glass of the Doors

  • مسدود کردن در داخل کشور Blocking in the Interior

  • ساخت چرخ های جلو Building the Front Wheels

  • ایجاد چرخ عقب Creating the Rear Wheel

  • ساخت سیستم تعلیق عقب Building the Rear Suspension

  • ایجاد چراغ های جلو Creating the Headlights

  • ایجاد گریل Creating the Grill

  • ساخت سیستم ترمز Building the Brake System

  • ساخت صندلی راننده Building the Driver Seat

  • اضافه کردن بالشتک داخلی Adding the Interior Padding

  • ایجاد داش Creating the Dash

  • جزئیات و صاف کردن گلگیر جلو Detailing and Smoothing the Front Fender

  • جزئیات و صاف کردن قسمت عقب Detailing and Smoothing the Rear

  • صاف کردن درب Smoothing Out the Door

  • صاف کردن چرخ ها Smoothing Out the Wheels

  • ایجاد محیط رندرینگ Creating the Rendering Environment

  • ایجاد مواد خودرو Creating the Car Materials

  • رندر کردن وسیله نقلیه Rendering the Vehicle

نمایش نظرات

آموزش ایجاد وسایل نقلیه مفهومی در 3ds Max
جزییات دوره
4h 41m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.