آموزش ویژگی های جدید در Unity 3.5

New Features in Unity 3.5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، بیشتر ویژگی های اصلی اضافه شده به موتور بازی Unity در آخرین نسخه، Unity 3.5 را مورد بحث قرار خواهیم داد. در طول این درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از سیستم Pathfinding Unity برای ایجاد هوش مصنوعی سریع و کارآمد استفاده کنیم. سپس با بحث در مورد رابط سیستم ذرات جدید به نام Shuriken که در آن ستونی از آتش ایجاد خواهیم کرد، ادامه خواهیم داد. پس از آن، ما وارد کار با قابلیت های HDR می شویم و ترکیبی خیره کننده را در زمان واقعی ایجاد می کنیم. سپس این دوره را با بحث در مورد پروب های نوری و حذف انسداد به پایان می رسانیم. هر دو روش عالی برای ایجاد یک بازی زیبا هستند اما هزینه های عملکرد ما را نیز پایین نگه می دارند. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ویژگی های جدید در Unity 3.5 New Features in Unity 3.5

  • مبانی مسیریابی در یونیتی 3.5 Pathfinding Basics in Unity 3.5

  • ایجاد یک NavMesh سفارشی Creating a Custom NavMesh

  • استفاده از OffMeshLinks در Unity 3.5 Using OffMeshLinks in Unity 3.5

  • ماژول های سیستم ذرات Shuriken: قسمت 1 Shuriken Particle System Modules: Part 1

  • ماژول های سیستم ذرات Shuriken: قسمت 2 Shuriken Particle System Modules: Part 2

  • پروژه ذرات: قسمت 1 Particles Project: Part 1

  • پروژه ذرات: قسمت 2 Particles Project: Part 2

  • اصول HDR در Unity 3.5 HDR Basics in Unity 3.5

  • کار با پروب های نوری Working with Light Probes

  • بهینه سازی عملکرد با حذف انسداد Optimizing Performance with Occlusion Culling

نمایش نظرات

آموزش ویژگی های جدید در Unity 3.5
جزییات دوره
1h 52m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
1
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.