آموزش اولین روز شما در 3ds Max

Your First Day in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه سریع با مدل سازی ، بافت ، نور و ارائه در 3ds Max بلند شوید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Photoshop CS4. در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه با مدل سازی ، بافت ، روشنایی و رندر در 3ds Max به سرعت بلند شویم. ما با یادگیری نحوه پیمایش در Viewport و نحوه ایجاد اشکال اساسی با استفاده از splines شروع خواهیم کرد. سپس به برخی از تکنیک های اساسی مدل سازی مانند تکثیر ، پیوست کردن و هموار سازی هندسه خواهیم پرداخت. پس از آن ، ما در مورد برخی از رایج ترین ابزارهای مدل سازی مانند اکسترود ، پل ، پخ و ماسوره بحث خواهیم کرد. سپس نگاهی خواهیم داشت به روند باز کردن اشعه ماورا بنفش کابینت بازی تا به ما امکان استفاده از یک بافت سفارشی را بدهد. ما حتی در مورد چگونگی وارد کردن آن UV به فتوشاپ بحث خواهیم کرد تا به ما کمک کند بافت خود را ایجاد کنیم. سپس ما با کار با مواد ، چراغ ها و تنظیم محیط ارائه ، آموزش را به پایان می رسانیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 ، Photoshop CS4.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اولین روز شما در 3ds Max Your First Day in 3ds Max

  • رسم شکل کابینت بازی Drawing the Arcade Cabinet Shape

  • جزئیات و شبیه سازی کابینه Arcade Detailing and Cloning the Arcade Cabinet

  • تکمیل فرم اصلی Finishing the Main Form

  • مدل سازی مانیتور Modeling the Monitor

  • مدل سازی دکمه ها Modeling the Buttons

  • هموار سازی هندسه Smoothing Geometry

  • مدل سازی Joysticks Modeling the Joysticks

  • حفظ حجم هنگام صاف کردن Retaining Volume While Smoothing

  • اتمام مدل سازی کابینه بازی Finishing the Modeling of the Arcade Cabinet

  • باز کردن اشعه ماورا بنفش Unwrapping UV's

  • نهایی کردن اشعه ماورا بنفش Finalizing the UV's

  • ایجاد یک بافت در فتوشاپ Creating a Texture in Photoshop

  • ایجاد مواد اولیه Creating Basic Materials

  • استفاده از مواد پرتوی ذهنی در 3ds Max Using Mental Ray Materials in 3ds Max

  • تنظیم محیط برای رندر Setting up the Environment for the Render

نمایش نظرات

آموزش اولین روز شما در 3ds Max
جزییات دوره
2h 18m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
13
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.