آموزش ایجاد عناصر UI برای بازی در Unity

Creating UI Elements for Games in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش های Unity ، ما در مورد چگونگی ایجاد و پیاده سازی عناصر UI ایجاد شده برای موتور بازی Unity بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS4، Unity 5 beta. در این مجموعه از آموزش های Unity ، در مورد چگونگی ایجاد و پیاده سازی عناصر UI ایجاد شده برای موتور بازی Unity بحث خواهیم کرد. ما با بحث در مورد چگونگی تنظیم و وارد کردن صحیح ورقهای بافت خود شروع خواهیم کرد. سپس می خواهیم آنها را روی بوم رابط کاربری بیندازیم و در مورد نحوه دستکاری آنها برای به دست آوردن ظاهر نهایی مورد نظر خود بحث خواهیم کرد. پس از آن ، نحوه ایجاد دکمه های تعاملی و نحوه عملکرد رویدادهای OnClick را یاد خواهیم گرفت. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه می توان از یک انیمیشن ساده برای ایجاد UI جالبتر استفاده کرد. ما حتی یاد خواهیم گرفت که چگونه یک بار نوار زمانی ایجاد کنیم که با گذشت زمان روی شروع کلیک کنیم. سپس در هنگام ایجاد یک رابط کاربری انعطاف پذیر که با وضوح مختلف صفحه نمایش به خوبی بازی کند ، آموزش Unity را با بحث در مورد برخی از مشکلات رایج به پایان می بریم. نرم افزار مورد نیاز: فتوشاپ CS4 ، بتا Unity 5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد عناصر UI برای بازی در Unity Creating UI Elements for Games in Unity

  • مسخره کردن یک طراحی UI Mocking up a UI Design

  • تقسیم روح Splitting the Sprites

  • ایجاد بوم منوی اصلی Creating the Main Menu Canvas

  • تنظیم دکمه ها Setting up the Buttons

  • ایجاد هود Creating the Hud

  • تنظیم رابط کاربری Timer Setting up the Timer UI

  • راه اندازی لنگرها Setting up the Anchors

  • افزودن تعامل دکمه Adding Button Interactivity

  • متحرک سازی عناصر UI Animating UI Elements

  • محو شدن در هاد Fading in the Hud

  • به روزرسانی تعداد سکه ها و تعداد زندگی ها Updating the Coin Count and Lives Count

  • نوشتن نوار زمان Scripting the Time Bar

  • پاک کردن و آزمایش UI Cleaning up and Testing the UI

نمایش نظرات

آموزش ایجاد عناصر UI برای بازی در Unity
جزییات دوره
2h 4m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
36
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.