آموزش ایجاد یک معمای اکشن و ماجراجویی در Unity

Creating an Action-adventure Puzzle in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه یک معما سرگرم کننده و چالش برانگیز ایجاد کنیم که در بیشتر بازی های اکشن و ماجراجویی دیده می شود. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3. در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه یک معما سرگرم کننده و چالش برانگیز ایجاد کنیم که در بیشتر بازی های اکشن و ماجراجویی دیده می شود. ما کار خود را با تنظیم پیش ساخته مشعل آغاز خواهیم کرد که یک قطعه اصلی در پازل ما خواهد بود. سپس ما سیستمی را تنظیم خواهیم کرد که به شخصیت اجازه می دهد تا مشعل را آزادانه برداشته و رها کند. پس از آن ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه مشعل را با استفاده از آتش اصلی در صحنه روشن کنیم و چگونه آن را در مکانیزم مشعل قرار دهیم که راه حل معما را نشان می دهد. سرانجام ما به چالش نوشتن منطق پازل خواهیم پرداخت. در اینجا ما یک کنترل کننده پازل ایجاد خواهیم کرد که منطق صحنه ما را کنترل می کند و می آموزد که چگونه اطلاعات صفحه های فشار را که شخصیت روی آن قرار می دهد وارد کند. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک معمای اکشن و ماجراجویی در Unity Creating an Action-adventure Puzzle in Unity

  • تنظیم پیش ساخته Torch Setting up the Torch Prefab

  • راه اندازی Torch Socket Setting up the Torch Socket

  • ایجاد مشعل مشعل Creating the Torch Trigger

  • برداشتن مشعل Picking up the Torch

  • انداختن مشعل Dropping the Torch

  • روشن کردن مشعل Lighting the Torch

  • راه اندازی مکانیسم مشعل Setting up the Torch Mechanism

  • ایجاد متن مکانیسم مشعل Creating the Torch Mechanism Script

  • تنظیم انیمیشن Pressure Plate Setting up the Pressure Plate Animation

  • نوشتن روی صفحات فشار Scripting the Pressure Plates

  • شروع متن منطق پازل Beginning the Puzzle Logic Script

  • ایجاد منطق پازل Building up the Puzzle Logic

  • در حال پایان دادن به متن منطق پازل Finishing the Puzzle Logic Script

  • تنظیم انیمیشن Door Setting up the Door Animation

  • ایجاد اسکریپت درب Creating the Door Script

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک معمای اکشن و ماجراجویی در Unity
جزییات دوره
1h 56m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.