آموزش کتابخانه گره مرجع مواد Unreal Engine 4

Unreal Engine 4 Material Reference Node Library

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، ما هر یک از عبارات مواد مورد استفاده برای ایجاد مواد خیره کننده در Unreal Engine 4 را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3. در این سری از آموزش ها، ما هر یک از عبارات متریال مورد استفاده برای ایجاد را پوشش خواهیم داد. مواد خیره کننده در Unreal Engine 4. ما با برخی از متداول ترین گره های مورد استفاده شروع می کنیم و بقیه را به روشی آسان برای درک بررسی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • نمونه بافت Texture Sample

کتابخانه گره مرجع مواد Unreal Engine 4 Unreal Engine 4 Material Reference Node Library

  • مختصات بافت Texture Coordinate

  • Constant3 vector Constant3vector

  • تکثیر کردن Multiply

  • اضافه کردن Add

  • ثابت Constant

  • درون یابی خطی Linear Interpolate

  • رنگ راس Vertex Color

  • پانر و زمان Panner and Time

  • روتاتور Rotator

  • یک منهای One-minus

  • سر و صدا Noise

  • اشباع شدن Desaturation

  • ماسک کامپوننت و وکتور ضمیمه Component Mask and Append Vector

نمایش نظرات

آموزش کتابخانه گره مرجع مواد Unreal Engine 4
جزییات دوره
1h 19m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
20
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.