نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این سری از آموزش ها ، ما در مورد مبانی اصلی برنامه نویسی با C # در Unity بحث خواهیم کرد و آنچه را که آموخته ایم در یک پروژه کوچک به کار می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3. در این مجموعه از آموزش ها ، ما در مورد اصول اساسی برنامه نویسی با C # در Unity بحث خواهیم کرد و آنچه را که آموخته ایم در یک پروژه کوچک به کار می گیریم. برای شروع ، ما به گردش کار اصلی ایجاد و اجرای اسکریپت ها در Unity Editor خواهیم پرداخت. سپس ما با اصول اساسی که هنگام نوشتن در Unity استفاده می شود مانند ایجاد و دستکاری متغیرها ، درک انواع مختلف عملگرها و همچنین نحوه ایجاد دستورالعمل برای اشیا game بازی خود با استفاده از توابع ، آشنا می شویم. ما همچنین با جمله های شرطی ، حلقه ها و آرایه های اساسی به ایجاد منطق خواهیم پرداخت. سرانجام ، آنچه را که آموخته ایم می گیریم و آن را برای ایجاد یک بازی ساده غلتکی مبتنی بر فیزیک به کار می بریم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر C # در Unity
Introduction to C# in Unity
-
ایجاد و استفاده از اسکریپت ها
Creating and Applying Scripts
-
ایجاد متغیرها
Creating Variables
-
اپراتورهای انتساب و حساب
Assignment and Arithmetic Operators
-
اپراتورهای منطقی و مقایسه ای
Logical and Comparison Operators
-
با استفاده از دستورات If
Using If Statements
-
با استفاده از عبارات سوئیچ
Using Switch Statements
-
ایجاد توابع
Creating Functions
-
ایجاد حلقه ها
Creating Loops
-
با استفاده از آرایه های اساسی
Using Basic Arrays
-
پروژه: حرکت دادن توپ
Project: Moving the Ball
-
پروژه: راه اندازی دوربین
Project: Setting up the Camera
-
پروژه: جمع آوری سکه
Project: Collecting Coins
-
پروژه: ایجاد یک رابط کاربری گرافیکی شمارنده سکه
Project: Creating a Coin Counter GUI
-
پروژه: ایجاد Killbox
Project: Creating the Killbox
-
پروژه: راه اندازی خط پایان
Project: Setting up the Finish Line
نمایش نظرات