آموزش مفاهیم مدل سازی محیط در 3ds Max

Environment Modeling Concepts in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های 3ds Max به مفاهیم، ​​تکنیک ها و ابزارهای مربوط به مدل سازی وسایل، محیط ها و مجموعه ها می پردازیم. نرم‌افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013. در این سری از آموزش‌های 3ds Max، مفاهیم، ​​تکنیک‌ها و ابزارهای مربوط به مدل‌سازی لوازم، محیط‌ها و مجموعه‌ها را مورد بحث قرار می‌دهیم. هنگام ساخت مدل‌های کامپیوتری برای بازی، فیلم یا پخش، محیط‌های قابل باور، وسایل و مجموعه‌ها جزء حیاتی هستند. محیط زمینه را برای نمایش داستان فراهم می کند و می تواند از صدها دارایی تشکیل شده در مجموعه های متعدد تشکیل شود. مدل‌های پایه و محیط نسبت به توپولوژی خود بخشنده‌تر هستند، زیرا به ندرت نیاز به تغییر شکل دارند. با این حال، آنها چالش های خود را ارائه می دهند. در این دوره ما در مورد برخی از آن چالش‌های خاص که مدل‌سازان محیط با شروع کار با آن‌ها مواجه خواهند شد، صحبت خواهیم کرد. ما در مورد روش‌های مختلف مدل‌سازی و اینکه چگونه رویکرد ما برای هموارسازی مدل‌ها بر گردش کاری که استفاده می‌کنیم، صحبت خواهیم کرد. ما همچنین در مورد تمیز کردن دارایی های خود و ایجاد یک سلسله مراتب سازمان یافته در صحنه های خود صحبت خواهیم کرد. ما همچنین برخی از نکات مدل‌سازی مانند استفاده از اصلاح‌کننده‌ها یا شکستن اشیاء تکراری را به بخش‌های قابل مدیریت پوشش خواهیم داد. در پایان شما شروعی برای ایجاد و لباس پوشیدن مدل ها و ست های محیطی خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مفاهیم مدل سازی محیط در 3ds Max Environment Modeling Concepts in 3ds Max

  • تنظیم مقیاس Setting Scale

  • تکنیک های مدل سازی جعبه بدون صاف کردن Box Modeling Techniques Without Smoothing

  • تکنیک های مدل سازی جعبه با صاف کردن Box Modeling Techniques with Smoothing

  • مدل سازی اشیا با استفاده از Splines Modeling Objects Using Splines

  • استفاده از Modifiers Using Modifiers

  • مدل سازی با اشکال تکراری Modeling with Repeated Shapes

  • اتصال و جداسازی هندسه Attaching and Detaching Geometry

  • حل اشکال دشوار در هندسه Solving Difficult Shapes in Geometry

  • سازماندهی صحنه و سلسله مراتب Scene Organization and Hierarchy

  • استفاده مجدد از هندسه Reusing Geometry

  • ایجاد سیم، شیلنگ و لوله Creating Wires, Hoses, and Pipes

  • تکرار خلاق Creative Duplication

  • مجموعه مفاهیم لباس پوشیدن Set Dressing Concepts

نمایش نظرات

آموزش مفاهیم مدل سازی محیط در 3ds Max
جزییات دوره
2h 34m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
26
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.