آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در 3ds Max

Introduction to Modeling in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: ما این آموزش مدل سازی 3ds Max را با بررسی انواع هندسه در دسترس شما آغاز می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014. ما این آموزش مدل سازی 3ds Max را با بررسی انواع هندسه در دسترس شما آغاز می کنیم. شما خواهید آموخت که چگونه مدل خود را در سلسله مراتب سازماندهی کرده و صحنه خود را تمیز و کارآمد نگه دارید. ما همچنین نگاهی خواهیم انداخت به چندین ابزار مدل سازی ، از جمله ابزارهای چند ضلعی مانند اکسترودر و ابزار حلقه سریع برای اضافه کردن وضوح ، تکنیک های مدل سازی Spline برای ایجاد سطوح صاف و بسیاری از ابزارها و تکنیک های دیگر. ما نگاهی خواهیم انداخت به استفاده از گردش کار هموار سازی یا تقسیم و از اصلاح کننده ها برای کمک به شکل دادن مدل های خود استفاده خواهیم کرد. ما قصد داریم رویکردی کمی متفاوت در این آموزش مقدماتی داشته باشیم ، بدین ترتیب که ما در مورد همه ابزارهای مدل سازی 3ds Max صحبت نخواهیم کرد ، بلکه بیشتر بر روی ابزارهایی تمرکز خواهیم کرد که با شروع کار می توانید از آنها استفاده کنید روند مدل سازی. اگر در مورد یک ابزار خاص س questionsالی دارید ، سعی کنید یک جستجو کنید و مطمئناً در مورد آن درسی خواهید یافت. وقتی درک بهتری از نحوه کار این ابزارها با هم پیدا کردید ، می توانید راه حل های مدل سازی خود را ایجاد کنید و واقعاً گردش کاری برای شما راحت باشد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر مدل سازی در 3ds Max Introduction to Modeling in 3ds Max

  • کار با هندسه Working with Geometry

  • کار با Splines Working with Splines

  • روان سازی گردش کار Smoothing Workflows

  • سازمان و سلسله مراتب Organization and Hierarchy

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • مسدود کردن در پوسته اتومبیل Blocking in the Car Shell

  • افزودن جزئیات به پوسته اتومبیل Adding Detail to the Car Shell

  • مدل سازی لاستیک ها Modeling the Tires

  • مدل سازی چرخ Modeling the Wheel

  • مدل سازی سر پیچ Modeling the Screw Head

  • مونتاژ چرخ ها Assembling the Wheels

  • مدل سازی چشمه ها Modeling the Springs

  • افزودن آج لاستیک Adding Tire Tread

  • مدل سازی قاب Modeling the Frame

  • مدل سازی کالسکه Modeling the Carriage

  • مدل سازی اتصالات فنر Modeling the Spring Connectors

  • مونتاژ قطعات تعلیق Assembling the Suspension Parts

  • آینه کاری قطعات تعلیق Mirroring the Suspension Parts

  • مدل سازی Spoiler Modeling the Spoiler

  • اتصال Spoiler به Frame Connecting the Spoiler to the Frame

  • مدل سازی سپر Modeling the Bumper

  • مدل سازی جلد اتومبیل شل Modeling the Car Shell Cover

  • مدل سازی آنتن Modeling the Antenna

  • مسدود کردن در راه دور Blocking in the Remote

  • مسدود کردن در دکمه های کنترل Blocking in the Control Knobs

  • مدل سازی جزئیات سطح از راه دور Modeling the Remote Surface Detail

  • پاکسازی هندسه و سازماندهی صحنه Cleaning up the Geometry and Organizing the Scene

  • اختصاص مطالب اساسی Assigning Basic Materials

  • مبانی UV UV Basics

  • نمای کلی نقاشی بافت Texture Painting Overview

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در 3ds Max
جزییات دوره
5h 9m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.