آموزش راهنمای مبتدیان برای تصاویر مرجع در 3ds Max

Beginner's Guide to Reference Images in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max، در مورد تکنیک‌ها و گردش‌های کاری اساسی که هنگام تنظیم تصاویر مرجع در 3ds Max استفاده می‌کنیم، صحبت خواهیم کرد. نرم‌افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012. در این آموزش 3ds Max، تکنیک‌ها و گردش‌های کاری اساسی را که هنگام تنظیم تصاویر مرجع در 3ds Max استفاده می‌کنیم، مورد بحث قرار می‌دهیم. ما با یادگیری نحوه صحیح تنظیم و تراز کردن تصاویر مرجع خود در برنامه ای مانند فتوشاپ شروع می کنیم. از آنجا، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه تصاویر مرجع خود را در پس‌زمینه viewport 3ds Max اعمال کنیم و در مورد برخی از مشکلات احتمالی که ممکن است هنگام استفاده از پس‌زمینه viewport با آن مواجه شوید، صحبت خواهیم کرد. سپس در مورد نحوه اعمال تصاویر مرجع خود به یک هواپیما در 3ds Max بحث خواهیم کرد تا نوع متفاوتی از گردش کار را فراهم کنیم. ما این آموزش را با نشان دادن نحوه اعمال پس‌زمینه نمای متحرک با استفاده از یک توالی تصویر یا یک فایل ویدیویی برای کمک به انیمیشن به پایان می‌رسانیم. با دانلود رایگان نسخه راهنمای مرجع شرایط مدلسازی کلیدی و PDF خود، با اصطلاحات مهم مدلسازی سه بعدی راحت باشید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

راهنمای مبتدیان برای تصاویر مرجع در 3ds Max Beginner's Guide to Reference Images in 3ds Max

  • راه اندازی تصاویر مرجع ما در فتوشاپ Setting up Our Reference Images in Photoshop

  • اعمال تصاویر مرجع در پس‌زمینه Viewport Applying Reference Images to the Viewport Background

  • اعمال تصاویر مرجع برای هواپیماها در 3ds Max Applying Reference Images to Planes in 3ds Max

  • استفاده از دنباله های متحرک در پس زمینه Viewport Using Animated Sequences in the Viewport Background

نمایش نظرات

آموزش راهنمای مبتدیان برای تصاویر مرجع در 3ds Max
جزییات دوره
0h 42m
5
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.