آموزش مقدمه ای بر اثرات پردازش پست در موتور غیرواقعی

Introduction to Post Processing Effects in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش Unreal Engine ، ما در مورد پارامترهای مختلف موجود در یک حجم پردازش پست بحث خواهیم کرد. در این مجموعه از آموزش Unreal Engine ، ما در مورد پارامترهای مختلف موجود در یک حجم پردازش پست بحث خواهیم کرد. ما با یادگیری نحوه فعال کردن و غیرفعال کردن جلوه های پیش فرض پردازش پست و نحوه افزودن حجم پردازش پست ، کار خود را شروع خواهیم کرد. سپس نگاهی خواهیم انداخت که چگونه می توان با بررسی پارامترهای Film و پارامترهای Scene Color ، رنگ صحنه های خود را تغییر داد. پس از آن ، ما خواهیم دید که چگونه با ایجاد یک جدول جستجو یک درجه رنگ ثابت برای سطح خود ایجاد کنیم. سپس در مورد پارامترهایی که بر روشنایی ما تأثیر می گذارد مانند شکوفه ، شعله ور شدن لنز و نور جهانی بحث خواهیم کرد. سپس ما با کاوش در عمق میدان ، بازتاب های فضای صفحه و ضد الگوریتم ، دوره را جمع بندی خواهیم کرد. بنابراین با پایان این آموزش Unreal Engine ، شما تمام دانش لازم را برای شروع استفاده از جلوه های پردازش پست هنگام مدیریت عملکرد بازی خود خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر اثرات پردازش پست در موتور غیرواقعی Introduction to Post Processing Effects in Unreal Engine

  • مبانی حجم پردازش پست Post Processing Volume Basics

  • فیلم Film

  • رنگ صحنه Scene Color

  • ایجاد جدول جستجو Creating a Look up Table

  • شکوفه Bloom

  • قرار گرفتن در معرض خودکار Auto Exposure

  • شعله ور شدن لنز Lens Flare

  • انسداد محیط Ambient Occlusion

  • روشنایی جهانی Global Illumination

  • عمق میدان Depth of Field

  • تاری حرکت Motion Blur

  • بازتاب های فضای صفحه Screen Space Reflections

  • ضد نام مستعار Anti-aliasing

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر اثرات پردازش پست در موتور غیرواقعی
جزییات دوره
1h 27m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.