آموزش اجرای خط لوله مایع جریان نقشه بین MARI و UDK

Implementing a Flow Map Fluid Pipeline Between MARI and UDK

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نقشه های جریان را برای ایجاد سایه بان آب در UDK ایجاد و استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MARI v2.0v1، UDK جولای 2013. در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه نقشه های جریان را برای ایجاد سایه بان آب در UDK ایجاد و استفاده کنیم. ما با بحث در مورد اینکه نقشه جریان چه کاری انجام می دهد و چگونه می تواند کیفیت سایه بانهای شما را افزایش دهد ، شروع خواهیم کرد. سپس یک پروکسی سطح و صفحه آب برای هنرمندی که نقشه جریان را در MARI ایجاد می کند ، ایجاد خواهیم کرد. از آنجا ، ما روند ایجاد نقشه جریان در MARI را به شما ارائه خواهیم داد. شما می آموزید که چگونه پروژه MARI خود را تنظیم کنید ، چگونه نقشه جریان خود را رنگ آمیزی کرده و برهنه کنید ، چگونه از شبکه بازرسی بردار برای کمک به جریان نقاشی استفاده کنید و چگونه مقیاس برداری از جریان را برای کنترل شدت انجام دهید. شما با یادگیری نحوه صادر کردن نقشه های جریان خود برای استفاده در UDK در پایان کار خود را به پایان خواهید رساند. سپس ما با پرش دوباره به UDK آموزش را به پایان می رسانیم و یاد می گیریم که چگونه یک سایه بان آب ایجاد کنیم که از نقشه جریان ایجاد شده توسط MARI ما استفاده کند. نرم افزار مورد نیاز: MARI v2.0v1 ، UDK جولای 2013.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد پروکسی سطح Creating the Level Proxy

  • مدل سازی سطح پروکسی و سطح آب Modeling the Level Proxy and Water Plane

  • مطابقت سطح UDK با پروکسی سطح Matching the UDK Level to the Level Proxy

ایجاد نقشه جریان در MARI Creating the Flow Map in MARI

  • راه اندازی پروژه MARI و وارد کردن عکس صفحه Setting up the MARI Project and Importing a Screenshot

  • بردارهای جریان نقاشی Painting Flow Vectors

  • بازرسی جریانهای جریان شما Inspecting Your Flow Vectors

  • بردارهای جریان مقیاس بندی Scaling Flow Vectors

  • صادر کردن Flow Maps برای UDK Exporting Flow Maps for UDK

راه اندازی Shader Water در UDK Setting up the Water Shader in UDK

  • ایجاد زمان برای Shader Water Creating Time for the Water Shader

  • افزودن نقشه جریان Adding the Flow Map

  • فازگذاری نقشه عادی Phasing the Normal Map

  • اتمام Shader آب Finishing the Water Shader

نمایش نظرات

آموزش اجرای خط لوله مایع جریان نقشه بین MARI و UDK
جزییات دوره
2h 2m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.