آموزش مقدمه ای بر وحدت 5

Introduction to Unity 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش های Unity ، ما می فهمیم که چگونه در هنگام ایجاد اولین بازی ، از ویژگی های اصلی نرم افزار استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5.0. در این مجموعه از آموزش های Unity ، نحوه استفاده از ویژگیهای اصلی نرم افزار در حین ایجاد اولین بازی را کشف خواهیم کرد. ما با یادگیری نحوه ایجاد صحیح یک پروژه جدید و نحوه مدیریت دارایی های بازی خود شروع خواهیم کرد. از آنجا ، ما قصد داریم سطح کاملی را با استفاده از ابزارهای زمین ایجاد کنیم و همچنین در مورد پانسمان ست نیز خواهیم آموخت. اکنون اینجا چیزهای جالب فوق العاده عالی آغاز می شود! ما یاد خواهیم گرفت که چگونه شخصیت بازیکن را تنظیم کنیم و او را در سطح خود متحرک و متحرک کنیم. پس از آن ، ما به اجرای سیستم هایی مانند دشمنان ، وانت های انرژی و کشتی مادر ادامه خواهیم داد. سپس ما شروع به جمع آوری دوره با یادگیری نحوه ایجاد HUD با استفاده از ابزارهای جدید UI می کنیم. با پایان این آموزش Unity ، شما نه تنها یک بازی کامل ایجاد خواهید کرد که می توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید ، بلکه تمام دانش لازم برای شروع ماجراجویی بزرگ خود را با Unity خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5.0.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر وحدت 5 Introduction to Unity 5

  • ایجاد یک پروژه جدید Creating a New Project

  • شکستن رابط Breaking Down the Interface

  • مدیریت پرونده و سازمان پروژه File Management and Project Organization

  • ایجاد پیش ساخته ها Creating Prefabs

  • ایجاد مواد Creating Materials

  • ایجاد یک زمین Creating a Terrain

  • نقاشی زمین Painting the Terrain

  • سطح لباس را تنظیم کنید Set Dressing the Level

  • افزودن شاخ و برگ Adding Foliage

  • کار با چراغ Working with Lights

  • مبانی سیستم ذرات Particle System Basics

  • تنظیم نویسه پخش کننده Setting up the Player Character

  • تغییر حالتهای متحرک انیمیشن Modifying Animation State Transitions

  • فیلمنامه نویسی شخصیت Scripting the Character Movement

  • به پایان رساندن جنبش شخصیت Finishing the Character Movement

  • تنظیم دوربین ریگ Setting up the Camera Rig

  • راه اندازی دشمن Setting up the Enemy

  • راه اندازی نهضت دشمن Setting up the Enemy Movement

  • ایجاد وانت Creating Pickups

  • ایجاد حالت بازی Creating the Game State

  • ایجاد UI Creating the UI

  • به روزرسانی رابط کاربر Updating the UI

  • ایجاد بازی روی صفحه Creating the Game Over Screen

  • برنامه نویسی بازی روی صفحه Scripting the Game Over Screen

  • پایان بازی ما Finishing Our Game

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر وحدت 5
جزییات دوره
4h 30m
26
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
126
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.