آموزش خط لوله تولید دارایی بازی در موتور غیرواقعی

Game Asset Production Pipeline in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها ، ما در مورد خط لوله ایجاد یک دارایی بازی استاتیک مش برای Unreal Engine 4 بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 ، Unreal Engine 4.1.1 ، dDo ، Photoshop CS4. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 11s خط لوله تولید دارایی بازی در موتور غیرواقعی 2 ساعت و 8 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خط لوله تولید دارایی بازی در موتور غیرواقعی Game Asset Production Pipeline in Unreal Engine

  • نکات مربوط به راه اندازی عمومی General Setup Tips

  • ایجاد مش بازی Creating the Game Mesh

  • مجدداً از تیغه استفاده کنید Retopologizing the Blade

  • نهایی کردن تیغه Finalizing the Blade

  • راه اندازی گروه های روان سازی Setting up Smoothing Groups

  • باز کردن UV ها Unwrapping the UVs

  • پخت نقشه های مسدود کردن عادی و محیطی Baking the Normal and Ambient Occlusion Maps

  • پختن ماسک منتشر شده Baking the Diffuse Mask

  • بافت تیغه را در dDo انجام دهید Texturing the Blade in dDo

  • افزودن آلودگی و خاک به تیغه Adding Dirt and Grime to the Blade

  • بافت دسته Texturing the Handle

  • صادرات بافت از dDo Exporting Textures from dDo

  • تنظیم مطالب اساسی ما در 3ds Max Setting up Our Basic Material in 3ds Max

  • ایجاد LOD ها Creating LODs

  • ایجاد مدل برخورد و صادرات دارایی Creating the Collision Model and Exporting the Asset

  • وارد کردن مش استاتیک Importing the Static Mesh

  • نهایی کردن مواد Finalizing the Material

نمایش نظرات

آموزش خط لوله تولید دارایی بازی در موتور غیرواقعی
جزییات دوره
2h 9m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
15
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.