آموزش شروع سریع وحدت: جلد 3

Quick Start to Unity: Volume 3

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در جلد 3 از Quick Start to Unity ، ما اصول اولیه اسکریپت نویسی در Unity را بیان خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3. در جلد 3 Quick Start to Unity ، ما اصول برنامه نویسی را در Unity پوشش خواهیم داد. ما با یادگیری نحوه ایجاد درست متغیرها و توابع شروع خواهیم کرد. در اینجا با نحوه ایجاد تایمر شمارش معکوس و نحوه نمایش آن به دستگاه پخش کننده با استفاده از GUI Text آشنا خواهیم شد. سپس ما در مورد چگونگی منطق بازی خود با هم یاد خواهیم گرفت که چگونه به اسکریپت ها اجازه دسترسی به اسکریپت های دیگر را می دهیم. در پایان ، ما یک بازی کامل خواهیم داشت که شما و دوستانتان می توانید آن را در وب پلیر Unity بازی کنید. اگرچه همراهی با این درس ها و ساختن یک پروژه با هم دانش ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد ، اما قدرت واقعی این است که شما می توانید تکنیک های آموخته شده خود را به کار بگیرید و آنها را به روشی متفاوت برای کارهای خود به کار بگیرید. با توجه به این نکته ، بلافاصله پس از هر جلد ، تکالیفی به شما ارائه می شود. این تکالیف شما را به چالش می کشد که مهارتهایی را که در یک حجم خاص آموخته اید ، به کار بگیرید و آنها را در دارایی دیگری به کار بگیرید. این آموزشها به ترتیب تهیه شده اند بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که از جلد 1 شروع کرده و تا پایان این جلد را ادامه دهید و با استفاده از تکالیف دوره ای در طول مسیر ، تجربه کامل یادگیری را بدست آورید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع وحدت: جلد 3 Quick Start to Unity: Volume 3

  • ایجاد متغیرها Creating Variables

  • کاهش زمان با استفاده از عملکرد بروزرسانی Decreasing Time Using the Update Function

  • نمایش تایمر Displaying the Timer

  • ایجاد و فراخوانی توابع Creating and Calling Functions

  • ایجاد Finish Line Trigger Creating the Finish Line Trigger

  • نمایش متن حالت بازی Displaying the Game State Text

  • دسترسی به اسکریپت ها از اسکریپت دیگر Accessing Scripts from Another Script

  • نهایی کردن منطق گیم پلی Finalizing the Gameplay Logic

  • انتشار بازی Publishing the Game

  • تکلیف نهایی Final Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع وحدت: جلد 3
جزییات دوره
1h 3m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
33
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.