آموزش مقدمه ای بر اسکریپت نویسان در وحدت

Introduction to Scripting Shaders in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها اصول اولیه نگارش برنامه نویسی در Unity را فرا خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 3 ثانیه مقدمه ای بر اسکریپت نویسان در وحدت 1 ساعت و 8 دقیقه 53 علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر اسکریپت نویسان در وحدت Introduction to Scripting Shaders in Unity

  • درک Shaders Understanding Shaders

  • ایجاد یک Shader ساده Creating a Simple Shader

  • افزودن بافت Adding Textures

  • اضافه کردن ویژگی Adding Specularity

  • افزودن خصوصیات انتشار دهنده Adding Emissive Properties

  • افزودن خواص آلفا Adding Alpha Properties

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر اسکریپت نویسان در وحدت
جزییات دوره
1h 9m
7
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
33
3.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.