آموزش Melee Weapon Systems در Unity

Melee Weapon Systems in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های یونیتی، یاد می گیریم که چگونه یک سیستم سلاح سرد ایجاد کنیم که در اکثر بازی های سبک هک اند اسلش شاهد آن بودیم. نرم‌افزار مورد نیاز: Unity 3.4. در طول این آموزش‌ها، ما یاد می‌گیریم که چگونه یک سیستم غوغا ایجاد کنیم که امروزه در اکثر بازی‌های ویدیویی هک اند اسلش می‌بینید. اگرچه این دوره تکنیک های بسیار پیشرفته را پوشش نمی دهد، شما به اندازه کافی یاد خواهید گرفت که این سیستم را برای پروژه های خود شخصی سازی کنید. ما با صحبت در مورد چند نکته کلیدی که باید قبل از وارد کردن یک ریگ به یونیتی بدانیم، شروع می کنیم. سپس ما شروع به اسکریپت یک رابط کاربری ساده برای ارائه بازخورد آسیب به کاربر می کنیم. پس از آن، ما اسکریپتی را ایجاد خواهیم کرد که نحوه وارد کردن آسیب و نحوه محدود کردن دامنه حملات خود را بررسی می کند. سپس یک هوش مصنوعی دشمن اولیه ایجاد می کنیم که پخش کننده ما را تماشا و گوش می دهد. سپس ما آن را با اعمال فیزیک در سیستم مبارزه با تنومند خود تکمیل می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Melee Weapon Systems در Unity Melee Weapon Systems in Unity

  • آماده سازی دکل اول شخص Preparing the First Person Rig

  • وارد کردن فایل های پروژه Importing the Project Files

  • راه اندازی Player Setting up the Player

  • ایجاد اسکریپت سلامت دشمن Creating the Enemy Health Script

  • ایجاد اسکریپت حمله بازیکن Creating the Player Attack Script

  • تغییر حمله بازیکن Modifying the Player Attack

  • ایجاد تایمر حمله Creating the Attack Timer

  • راه اندازی انیمیشن های پخش کننده Setting up the Player Animations

  • ایجاد هوش مصنوعی دشمن Creating the Enemy AI

  • ایجاد عملکرد تشخیص پخش کننده Creating the Player Detection Function

  • ایجاد تابع Listenforplayer Creating the Listenforplayer Function

  • ایجاد قابلیت حمله دشمن Creating the Enemy Attack Functionality

  • کاربرد فیزیک در سیستم سلاح Applying Physics to the Weapon System

نمایش نظرات

آموزش Melee Weapon Systems در Unity
جزییات دوره
2h 13m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.