آموزش Indie Game Pipeline Volume 3: نمونه سازی رئیس رئیس بازی

Indie Game Development Pipeline Volume 3: Game Boss Prototyping

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، ما نمونه سازی عملکرد اصلی یک رئیس بازی را که ممکن است در یک پیمایشگر دو بعدی مشاهده کنید ، طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 34s Indie Game Pipeline Volume 3: نمونه سازی رئیس رئیس بازی 1 ساعت و 45 دقیقه 41 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Indie Game Pipeline Volume 3: نمونه سازی رئیس رئیس بازی Indie Game Development Pipeline Volume 3: Game Boss Prototyping

  • طراحی نبرد رئیس Designing the Boss Battle

  • تنظیم شی بازی رئیس Setting up the Boss Game Object

  • تنظیم Boss Battle Environment Setting up the Boss Battle Environment

  • نوشتن متن در مورد رفتار بازرسی Scripting the Checkpoint Behavior

  • بیدار کردن رئیس Waking up the Boss

  • غیرفعال کردن حرکت شخصیت Disabling the Character Movement

  • متحرک کردن رئیس معرفی Animating the Boss Intro

  • دسترسی به انیمیشن ها از طریق اسکریپت Accessing Animations Through a Script

  • استفاده از رویدادهای انیمیشن Using Animation Events

  • ایجاد تایمر بیکار Creating the Idle Timer

  • ایجاد متن سلامت رئیس Creating the Boss Health Script

  • ایجاد مرحله حمله رئیس Creating the Boss Attack Phase

  • فعال کردن راه اندازهای دستی Activating the Hand Triggers

  • اسکریپت نویسی اسکریپت Damage Player Scripting the Damage Player Script

  • به روز رسانی رئیس بهداشت Updating the Boss Health

نمایش نظرات

آموزش Indie Game Pipeline Volume 3: نمونه سازی رئیس رئیس بازی
جزییات دوره
1h 47m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.