آموزش مبانی برنامه نویسی گیم پلی Unity

Unity Gameplay Programming Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: آیا تا به حال ایده ای برای یک بازی داشته اید ، اما نمی دانید چگونه وسایل خود را از طریق کد متصل کنید؟ در این دوره ، شما اصول برنامه نویسی در Unity را یاد خواهید گرفت تا بازیکنان خود را در دنیای ایجاد شده خود تعامل دهید. آیا تاکنون ایده ای برای یک بازی داشته اید ، اما نمی دانید چگونه موارد خود را از طریق کد متصل کنید؟ در این صورت ، Unity Gameplay Programming Fundamentals دوره مناسبی برای شماست. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه مانند یک برنامه نویس گیم پلی فکر کنید و سیستم های دیجیتالی خود را کنار هم قرار دهید. بعد ، اسکریپت های پخش کننده خود را جمع کرده و آماده می کنید تا توسط اشیا inte تعاملی اصلاح شود. سرانجام ، اسکریپت های خود را به صورت مدولار تنظیم کرده و یاد می گیرید که چگونه هنگام ساختن موارد درون بازی خود از ارث بری استفاده کنید. با پایان این دوره ، شما قادر خواهید بود سیستم های خود را ایجاد کنید تا دنیای شما زنده شود. نرم افزار مورد نیاز: Unity 2017.2.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

سیستم ها و بازیکنان Systems and Players

  • برنامه نویسی گیم پلی چیست؟ What Is Gameplay Programming?

  • طراحی سیستم های بازی Designing Gameplay Systems

  • طراحی اسکریپت Player Designing the Player Script

  • مونتاژ دارایی های بازی Assembling Game Assets

برنامه نویسی جنبش پخش کننده Scripting Player Movement

  • دریافت ورودی پخش کننده Getting Player Input

  • چرخاندن شخصیت Rotating the Character

  • متحرک کردن شخصیت Animating the Character

تعاملات نوشتاری Scripting Interactions

  • آمار شخصیت Character Stats

  • ایجاد تعامل پذیر Creating Interactables

  • تنظیم Class Base Class Setting up the Item Base Class

  • استفاده از اشیا Sc قابل نوشتن Using Scriptable Objects

  • ایجاد وانت مورد Creating an Item Pickup

نمایش نظرات

آموزش مبانی برنامه نویسی گیم پلی Unity
جزییات دوره
1h 59m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
86
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.