آموزش سری بازی های مسابقه ای دو بعدی در Unity: Volume 3

2D Racing Game Series in Unity: Volume 3

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در جلد 3 از سری بازی‌های مسابقه‌ای دوبعدی در Unity، ما روی ایجاد عملکرد اصلی گیم‌پلی برای پاور آپ‌ها کار خواهیم کرد. نرم‌افزار مورد نیاز: Unity 4.2. در جلد 3 از سری بازی‌های مسابقه‌ای دوبعدی در Unity، ما روی ایجاد عملکرد اصلی گیم‌پلی برای پاور آپ‌ها کار خواهیم کرد. ما با ایجاد مرزهایی برای سطح شروع می کنیم تا بازیکن از ترک منطقه بازی جلوگیری کند. سپس ما شروع به اسکریپت نویسی عملکرد پاورآپ های خود می کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه این پیش ساخته ها را به درستی مونتاژ کنیم و وقتی بازیکن دکمه خاصی را فشار می دهد، چگونه آنها را نمونه سازی کنیم. سپس کار بر روی عملکرد پرتابه را آغاز می کنیم که در آن پرتابه در فضا پرواز می کند و در صورت برخورد با هر جسم یا زمانی که طول عمر آن از بین می رود، خود را از بین می برد. پس از آن، چیزهایی را که یاد گرفته‌ایم می‌گیریم و آن را روی تله اعمال می‌کنیم و عملکرد را تقویت می‌کنیم. هنگامی که پاورآپ‌ها مونتاژ شدند، یاد می‌گیریم که چگونه هر کدام را به روش خود روی بازیکن تأثیر بگذاریم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سری بازی های مسابقه ای دو بعدی در Unity: Volume 3 2D Racing Game Series in Unity: Volume 3

  • لباس پوشیدن سطح Dressing the Level

  • ایجاد مرزهای سطح Creating the Level Boundaries

  • تخم ریزی و تخم ریزی مجدد Spawning and Respawning

  • ساختن سیستم پاور آپ Building the Powerup System

  • ایجاد ویژگی های پلیر Creating Player Properties

  • همگام سازی Powerup ها با ویژگی های Player Syncing the Powerups with the Player Properties

  • راه اندازی پرتابه پیش ساخته Setting up the Projectile Prefab

  • نمونه سازی اشیاء بازی Powerup Instantiating the Powerup Game Objects

  • ایجاد رفتار پرتابه Creating the Projectile Behavior

  • ایجاد تله و تقویت رفتار Creating the Trap and Boost Behavior

  • اعمال Boost برای حرکت خودرو Applying Boost to the Car Movement

  • اعمال خسارت Applying Damage

  • انعکاس آسیب در رابط کاربری گرافیکی Reflecting Damage in the GUI

نمایش نظرات

آموزش سری بازی های مسابقه ای دو بعدی در Unity: Volume 3
جزییات دوره
2h 11m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.