آموزش نورپردازی و ارائه در وحدت

Lighting and Rendering in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها ، ما به بررسی م componentsلفه های اصلی ایجاد نور با کیفیت بالا در بازی های Unity خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5.0.1. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر و 4 ثانیه نورپردازی و ارائه در وحدت 1 ساعت و 7 دقیقه و 26 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نورپردازی و ارائه در وحدت Lighting and Rendering in Unity

  • راه اندازی Skybox سفارشی Setting up a Custom Skybox

  • روشنایی جهانی Global Illumination

  • کاوشگرهای سبک Light Probes

  • با استفاده از چراغ های نقطه ای و نور نقطه ای Using Point Lights and Spot Light

  • کاوشگرهای بازتاب Reflection Probes

  • روشنایی گسیل کننده Emissive Lighting

  • بهینه سازی نور Light Optimization

  • در زیر کاپوت Under the Hood

نمایش نظرات

آموزش نورپردازی و ارائه در وحدت
جزییات دوره
1h 8m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
23
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.