آموزش مبانی نگاشت UV 3ds Max

3ds Max UV Mapping Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره باعث می شود در هر زمان سرعت و کارایی شما در مورد تعیین UV قرار گیرد. اگر در این فرآیند تازه وارد هستید ، این دوره برای شما مناسب است. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2017. گسترش همه بررسی اجمالی دوره 1m 21s اصطلاحات و مفاهیم اصلی 15m 41s گزینه ها و پیش بینی ها 29m 33s اصول ویرایشگر UV 1 ساعت و 3 دقیقه 53 کاربرد دانش 1 ساعت و 43 دقیقه و 21 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

اصطلاحات و مفاهیم اصلی Core Terminology and Concepts

  • UV چیست؟ What are UVs?

  • اصطلاحات اساسی Basic Terminology

  • مفاهیم اساسی Basic Concepts

گزینه ها و پیش بینی ها Selections and Projections

  • انتخاب کردن Making Selections

  • نقشه برداری مسطح Planar Mapping

  • نقشه برداری استوانه ای Cylindrical Mapping

  • نقشه برداری کروی Spherical Mapping

  • نقشه برداری جعبه Box Mapping

  • مخلوط کردن پیش بینی ها Mixing Projections

اصول ویرایشگر UV UV Editor Basics

  • شکستن رابط Breaking Down the Interface

  • ابزارهای تبدیل سریع Quick Transform Tools

  • ابزار قلم مو Brush Tools

  • ابزارها را مجدداً شکل دهید Reshape Elements Tools

  • ابزار کوک Stitch Tools

  • منفجر کردن ابزارها Explode Tools

  • ابزارهای لایه بردار Peel Tools

  • ترتیب عناصر و خصوصیات عناصر Arrange Elements and Elements Properties

کاربرد دانش Knowledge Application

  • باز کردن شمشیر Unwrapping the Sword

  • باز کردن کلاه ایمنی کلاه ایمنی Unwrapping the Helmet Crest

  • پایان دادن به تاج کلاه ایمنی Finishing the Helmet Crest

  • باز کردن کلاه ایمنی Unwrapping the Helmet

  • باز کردن Visor Unwrapping the Visor

  • باز کردن تونیک Unwrapping the Tunic

  • باز کردن کمربند Unwrapping the Belt

  • باز کردن دست ها Unwrapping the Hands

  • باز کردن پا Unwrapping the Feet

  • بسته بندی UVS Packing the UVS

  • ارائه الگوهای UVW Rendering UVW Templates

نمایش نظرات

آموزش مبانی نگاشت UV 3ds Max
جزییات دوره
3h 33m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
23
5 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.