آموزش شروع سریع موتور غیر واقعی 4: جلد 2

Quick Start to Unreal Engine 4: Volume 2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: به جلد 2 موتور شروع سریع به موتور غیرواقعی خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و با تقویت تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته می شوند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 16s شروع سریع موتور غیر واقعی 4: جلد 2 1 ساعت 2 دقیقه 0 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع موتور غیر واقعی 4: جلد 2 Quick Start to Unreal Engine 4: Volume 2

  • مبانی نور Light Basics

  • پخت سبک Light Baking

  • افزودن صدا Adding Sound

  • مبانی اثر ذرات Particle Effect Basics

  • بررسی ماژول ها Exploring Modules

  • پایان سیستم ذرات گرد و غبار Finishing the Dust Particle System

  • همه را با هم بیاورید Bringing It All Together

  • تکلیف نهایی Final Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع موتور غیر واقعی 4: جلد 2
جزییات دوره
1h 3m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
21
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.