آموزش زمین‌ها در Vue

Terrains in Vue

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش‌های Vue، ما انواع مختلف زمین‌هایی را که Vue ارائه می‌کند و نحوه تغییر آنها با استفاده از Terrain Editor را بررسی می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Vue 10 xStream.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

زمین‌ها در Vue Terrains in Vue

  • کشف زمین های استاندارد Discovering Standard Terrains

  • زمین های رویه ای و بی نهایت Procedural and Infinite Terrains

  • ایجاد زمین های کروی Creating Spherical Terrains

  • معرفی Terrain Editor Introducing the Terrain Editor

  • استفاده از ویرایشگر تابع برای اصلاح زمین های رویه ای Using the Function Editor to Modify Procedural Terrains

  • بررسی زمین های رویه ای Touching up Procedural Terrains

  • استفاده از محدودیت ها برای کمک به مجسمه سازی Using Constraints to Help with Sculpting

  • مواد نقاشی در ویرایشگر زمین Painting Materials in the Terrain Editor

  • اعمال جلوه ها Applying Effects

نمایش نظرات

آموزش زمین‌ها در Vue
جزییات دوره
1h 21m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.