آموزش تکنیک‌های پخت نقشه برای بازی‌ها در 3ds Max

Map Baking Techniques for Games in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بازی‌های ویدیویی به شدت به نقشه‌های خاص مانند نقشه‌های معمولی، ماسک‌های شناسایی و نقشه‌های انسداد محیطی وابسته هستند. بنابراین، در این سری از آموزش های 3ds Max، به تکنیک های پخت نقشه برای بازی های 3ds Max می پردازیم. نرم‌افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015. بازی‌های ویدیویی به شدت به نقشه‌های ویژه مانند نقشه‌های معمولی، ماسک‌های شناسایی و نقشه‌های انسداد محیطی وابسته هستند. بنابراین، در این سری از آموزش های 3ds Max، به تکنیک های پخت نقشه برای بازی های 3ds Max می پردازیم. ابتدا گردش کار اولیه برای پخت نقشه ها در 3ds Max را پوشش می دهیم. ما در مورد اینکه چرا باید مش های خود را منفجر کنیم و چگونه شروع به تنظیم مواد برای ماسک شناسایی خود کنیم صحبت خواهیم کرد. سپس ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به درستی یک طرح ریزی را تنظیم کنیم که جزئیات با کیفیت بالا را جمع آوری کرده و در نقشه های ما بپزد. پس از آن، نحوه تنظیم یک صحنه برای پخت نقشه انسداد محیط را یاد خواهیم گرفت. در نهایت، ما این آموزش 3ds Max را در مورد چگونگی غلبه بر خطاهای رایج در پخت خود، مانند موج و شکاف های معمولی نقشه، پایان خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک‌های پخت نقشه برای بازی‌ها در 3ds Max Map Baking Techniques for Games in 3ds Max

  • آماده سازی مش ها برای پخت Preparing Meshes for Baking

  • راه اندازی ماسک های شناسایی Setting up the ID Masks

  • پخت نقشه های معمولی و ماسک های شناسایی Baking Normal Maps and ID Masks

  • بررسی نقشه های پخته شده ما Inspecting Our Baked Maps

  • نقشه های انسداد محیطی پخت Baking Ambient Occlusion Maps

  • رفع خطاهای شکاف سیاه در نقشه معمولی Fixing Black Gap Errors in the Normal Map

  • رفع موج در نقشه های معمولی Fixing Waviness in Normal Maps

نمایش نظرات

آموزش تکنیک‌های پخت نقشه برای بازی‌ها در 3ds Max
جزییات دوره
1h 3m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.