آموزش تکنیک های نقشه برداری UV برای بازی ها در 3ds Max

UV Mapping Techniques for Games in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها یاد خواهیم گرفت که چگونه مدل های 3D را برای بازی ها باز کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014. در این مجموعه از آموزش ها یاد خواهیم گرفت که چگونه مدل های 3D را برای بازی ها باز کنیم. در حالی که پایه و اساس نقشه برداری UV برای فیلم یکسان است ، اما با بازی ها یک سری چالش ها وجود دارد که بیشتر پیش می آیند. برای شروع ، ما در مورد هدف اصلی باز کردن مدل های بازی خود بحث خواهیم کرد و شروع به کاوش در روش های اصلی طرح ریزی برای استفاده از UV با باز کردن یک شمشیر چند ضلعی کم می کنیم. از آنجا ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه بر برخی از چالش های رایج هنگام ایجاد اشعه ماورا بنفش مانند سنگ ها ، نقشه های عادی و دارایی های مدولار غلبه کنیم ، در حالی که تمرین جریان های جامد طرح UV را داریم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های نقشه برداری UV برای بازی ها در 3ds Max UV Mapping Techniques for Games in 3ds Max

  • پروجکشن مسطح Planar Projection

  • پیش بینی های استوانه ای Cylindrical Projections

  • ترکیب اشعه ماورا بنفش در یک بافت واحد Combining UVs in a Single Texture

  • بهینه سازی فضای UV ما Optimizing Our UV Space

  • در حال باز کردن سنگ ها Unwrapping Rocks

  • باز کردن برای نقشه های عادی Unwrapping for Normal Maps

  • رفع شکاف طبیعی نقشه: راه حل 1 Fixing the Normal Map Gap: Solution 1

  • رفع شکاف طبیعی نقشه: راه حل 2 Fixing the Normal Map Gap: Solution 2

  • مسدود کردن اشعه ماورا بنفش یک دارایی مدولار Blocking in UVs of a Modular Asset

  • تصفیه UV UV Tower Refining the Tower Stone UVs

  • ادامه تصفیه اشعه ماورا بنفش Tower Stone Continuing to Refine the Tower Stone UVs

  • پایان برج اصلی Finishing the Main Tower

  • مسدود کردن UV های درب Blocking in the Door UVs

  • گرفتن خلاقیت با UV Getting Creative with UVs

  • انتقال UV Transferring UVs

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های نقشه برداری UV برای بازی ها در 3ds Max
جزییات دوره
3h 17m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.