آموزش تبدیل خط تولید خط تولید جلد 4: مدل سازی ربات

Transforming Robot Production Pipeline Volume 4: Robot Modeling

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، ما مراحل ساخت قسمت ربات از سری ربات های متحول خود را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، TopoGun، ZBrush 4، 3ds Max 2012. در این دوره ، ما مراحل ساخت قسمت ربات مجموعه ربات های متحول خود را پوشش خواهیم داد. این دوره سطح بالا خاص به منظور تکمیل روند کار شما طراحی شده است و به شما ایده هایی می دهد که باید هنگام ساخت قسمت ربات در حال تبدیل ربات خود به خاطر بسپارید. اهداف این دوره با سرعت بالا شامل بررسی چندین موضوع است که هنگام ایجاد ربات متحول کننده باید به آنها پرداخته شود. ما روش های استفاده از ZBrush و TopoGun را در گردش کار خود برای ساخت قطعات و پانل های نصب شده ربات بررسی خواهیم کرد. علاوه بر تکنیک های مدل سازی ، ما در مورد مفاهیم طرح UV ، ایجاد پروکسی و همکاری مشترک با سایر هنرمندان ، از جمله کسانی که در برنامه های دیگر کار می کنند ، صحبت خواهیم کرد. توصیه می شود که تجربه استفاده از مایا ، ZBrush و TopoGun را داشته باشید ، زیرا اطلاعات زیادی را در مدت زمان کوتاه تری پوشش می دهیم. ما مرحله به مرحله مدل سازی ربات را نخواهیم دید ، بنابراین اگر شما یک هنرمند جدید هستید ، دوره های راهنمای مبتدی و مقدمه مکان های عالی برای شروع سریع هستند. از آنجا می توانید هر یک از دوره های دوره ای مرحله به مرحله مبتنی بر پروژه را بررسی کنید و آنها ابزار لازم برای تکمیل مدل را به شما ارائه می دهند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، TopoGun، ZBrush 4، 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تبدیل خط تولید خط تولید جلد 4: مدل سازی ربات Transforming Robot Production Pipeline Volume 4: Robot Modeling

  • کار با مرجع Working with Reference

  • ساخت آرماتور Building an Armature

  • همکاری Working Cooperatively

  • ایجاد یک Body Blank در ZBrush Creating a Body Blank in ZBrush

  • ایجاد قطعات سفارشی در Topogun Creating Custom Pieces in Topogun

  • جزئیات پانل ها Detailing the Panels

  • ایجاد شکل Head Creating the Head Shape

  • ایجاد قطعات اصلی در Topogun Creating Head Pieces in Topogun

  • تکمیل سر در مایا Completing the Head in Maya

  • مدل سازی پاها Modeling the Legs

  • مدل سازی بازوها در 3ds Max Modeling the Arms in 3ds Max

  • مونتاژ ربات Assembling the Robot

  • ایجاد یک طرح UV Creating a UV Layout

  • ایجاد پروکسی و آماده سازی برای بافت Creating a Proxy and Preparing for Texture

مدل سازی پاها Modeling the Legs

  • مدل سازی پاها Modeling the Legs

مدل سازی بازوها Modeling the Arms

  • مدل سازی بازوها در 3ds Max Modeling the Arms in 3ds Max

مونتاژ ربات Assembling the Robot

  • مونتاژ ربات Assembling the Robot

  • ایجاد یک طرح UV Creating a UV Layout

  • ایجاد پروکسی و آماده سازی برای بافت Creating a Proxy and Preparing for Texture

نمایش نظرات

آموزش تبدیل خط تولید خط تولید جلد 4: مدل سازی ربات
جزییات دوره
3h 52m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.