آموزش توسعه بازی موبایل Unity: جلوه های صوتی

Unity Mobile Game Development: Sound Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش یونیتی، یاد می گیریم که چگونه صدا را به آبجکت های بازی خود در یونیتی اضافه کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4. در این آموزش یونیتی، یاد می گیریم که چگونه صدا را به آبجکت های بازی خود در Unity اضافه کنیم. در طول این درس ها، ما تمام صدای مورد استفاده در این بازی را اضافه می کنیم. ما کار خود را با افزودن افکت های صوتی و شلیک سلاح به سلاح های بازی خود شروع خواهیم کرد. سپس صدای لازم را مانند گام‌ها، ناله‌های درد و افکت صدای مرگ او به شخصیت خود اضافه می‌کنیم. پس از آن، ما به اضافه کردن صدا به دشمنان خواهیم پرداخت. ما صدای خزنده محیطی، پاشیدن پاشیدن آنها و فریاد مرگ آنها را ایجاد خواهیم کرد. سپس همه را با اضافه کردن آهنگ موسیقی خود برای پخش در حالی که در حال انجام بازی خود هستیم، جمع بندی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

توسعه بازی موبایل Unity: جلوه های صوتی Unity Mobile Game Development: Sound Effects

  • افزودن صدا به تفنگ تهاجمی Adding Audio to the Assault Rifle

  • افزودن صدا به شاتگان Adding Audio to the Shotgun

  • اضافه کردن صداهای رد پا به کاراکتر Adding Footstep Sounds to the Character

  • پیاده سازی صدا برای پخش کننده آسیب دیده ما Implementing Audio to Our Damaged Player

  • ایجاد جلوه های صوتی تیک Creating the Tick Sound Effects

  • افزودن پخش کننده موسیقی Adding the Music Player

نمایش نظرات

آموزش توسعه بازی موبایل Unity: جلوه های صوتی
جزییات دوره
0h 53m
7
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.