نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزش Unreal Engine ، ما در مورد نحوه ایجاد جلوه های ذره ای یاد خواهیم گرفت و در مورد برخی از روشهای خوب استفاده از هر نوع جلوه ذرات در Unreal Engine 4 بحث خواهیم کرد. در این مجموعه از آموزشهای Unreal Engine ، نحوه ایجاد ذرات را یاد خواهیم گرفت. اثرات و برخی از روشهای خوب استفاده از هر نوع اثر ذره در Unreal Engine 4 را مورد بحث قرار دهیم. برای شروع ، ما در مورد چگونگی ایجاد یک سیستم ذرات جدید بحث خواهیم کرد و همچنین با رابط Cascade آشنا خواهیم شد. بعد از آن ما به سراغ آنچه یک سیستم ذرات تشکیل می دهد می رویم. ما در مورد انتشار دهنده ها و ماژول های ذرات و چگونگی تغییر رفتار ذرات شبیه سازی شده ما صحبت خواهیم کرد. سپس ما با ایجاد یک جرقه زننده جرقه درست ایجاد جرقه خواهیم کرد. همانطور که در طول دوره ادامه می دهیم ، انواع مختلف انتشار دهنده های ذرات مانند ذرات GPU ، ذرات مش ، ذرات روبان و سایر موارد را کشف خواهیم کرد. همانطور که در حال بررسی سیستم های مختلف ذرات در این آموزش Unreal Engine هستیم ، در مورد بسیاری از ماژول های رایج که در اکثر سیستم های ذرات دیده می شوند ، خواهیم آموخت.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر سیستم های ذرات در موتور غیرواقعی
Introduction to Particle Systems in Unreal Engine
-
بررسی اجمالی رابط
Interface Overview
-
آناتومی سیستم ذرات
Particle System Anatomy
-
Sprite Emitters
Sprite Emitters
-
انتشار دهنده های Gpu Sprite
Gpu Sprite Emitters
-
مش ساطع کننده ذرات
Mesh Particle Emitters
-
انتشار دهنده های ذرات روبان
Ribbon Particle Emitters
-
ساطع کننده ذرات پرتو
Beam Particle Emitters
-
انتشار دهنده های ذرات دنباله حیوانات
Anim Trail Particle Emitters
-
زیر سیستم های ذرات UV
Sub UV Particle Systems
-
بهینه سازی سیستم های ذرات
Optimizing Particle Systems
نمایش نظرات