آموزش گردش کار دارایی برای طراحی سطح مدولار

Asset Workflows for Modular Level Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، فرآیند ایجاد دارایی برای استفاده در طراحی سطح مدولار را مورد بحث قرار خواهیم داد. در این سری از آموزش ها، فرآیند ایجاد دارایی برای استفاده در طراحی سطح مدولار را مورد بحث قرار خواهیم داد. ما با طراحی یک صفحه بافت با استفاده از مرجع شروع خواهیم کرد. در این مرحله، در مورد اهمیت ساخت یک ورق بافت جامد که انعطاف پذیر باشد تا بیشتر هندسه را در خود جای دهد، بحث خواهیم کرد. پس از آن، سند فتوشاپ خود را با ایجاد یک شبکه که فضای بافت ما را مسدود می کند، تنظیم می کنیم. سپس ما به ایجاد چندین بافت می پردازیم که توسط دارایی های مدولار ما استفاده می شود. بعد از اینکه ورق بافت خود را تکمیل کردیم، با ساختن یک دیوار ساده به ایجاد هندسه خواهیم پرداخت و به تدریج مجموعه خود را با ترکیب و اصلاح هندسه خود می سازیم. در نهایت، ما آموزش را با آزمایش دارایی های خود در یک موتور بازی به پایان می رسانیم.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش کار دارایی برای طراحی سطح مدولار Asset Workflows for Modular Level Design

  • برنامه ریزی برگه بافت Planning the Texture Sheet

  • ایجاد بافت آجری Creating the Brick Texture

  • ساختن بافت پنجره Building a Window Texture

  • اتمام بافت پنجره Finishing the Window Texture

  • ایجاد بافت درب Creating a Door Texture

  • ساختن بافت درب جایگزین Building an Alternate Door Texture

  • ایجاد بافت زونا Creating the Shingles Texture

  • ایجاد یک بافت برش Creating a Trim Texture

  • ساختن بافت پرکننده چوب Building a Wood Filler Texture

  • تکمیل ورق بافت Finishing the Texture Sheet

  • راه اندازی Grid در 3ds Max Setting up the Grid in 3ds Max

  • ایجاد اولین دیوار ما Creating Our First Wall

  • ایجاد هندسه گوشه Creating the Corner Geometry

  • ساختن گوشه زاویه دار Building the Angled Corner

  • ساختن دیوار با ویندوز Building Walls with Windows

  • ایجاد دیوار با درب Creating Walls with Doors

  • ایجاد معکوس دیوارهای گوشه ای Creating an Inverse of a Corner Walls

  • تغییرات ساختمانی گوشه ها Building Variations of the Corners

  • ایجاد هندسه درب Creating the Door Geometry

  • ساخت هندسه پنجره Building the Window Geometry

  • کاشی کف ساختمان Building Floor Tiles

  • تست دارایی ها Testing the Assets

نمایش نظرات

آموزش گردش کار دارایی برای طراحی سطح مدولار
جزییات دوره
4h 3m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.