آموزش مقدمه ای بر یونیتی 4

Introduction to Unity 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های یونیتی قصد داریم با ویژگی های اصلی یونیتی آشنا شویم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.1. در این سری از آموزش های Unity، قصد داریم با ویژگی های اصلی یونیتی آشنا شویم. ما با یادگیری رابط Unity شروع می کنیم، جایی که در مورد پنل ها و ابزارهای مختلف موجود در ویرایشگر Unity صحبت خواهیم کرد. از آنجا ما نحوه صادرات و واردات صحیح دارایی ها را به Unity خواهیم آموخت. با این دارایی‌های وارد شده، در مورد چگونگی ایجاد پیش ساخته‌هایی بحث خواهیم کرد که به ما کمک می‌کنند روند ساخت و ساز در سطح خود را تسریع کنیم. سپس ما یاد خواهیم گرفت که چگونه مواد را در پیش ساخته های سطح خود ایجاد و اعمال کنیم. سپس پیش ساخته های بافت دار خود را می گیریم و یک محیط بازی ساده می سازیم. هنگامی که سطح پایه ساخته شد، در مورد افزودن پایه ها و ست کردن سطح خود صحبت خواهیم کرد. از آنجا با یادگیری نحوه اضافه کردن نورها، ذرات و اشیاء فیزیک به سرعت کامل ادامه خواهیم داد. هنگامی که از سطح خود راضی بودیم، به سراغ اسکریپت نویسی در Unity خواهیم رفت. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک پخش کننده تصادفی، HUD، پیکاپ آیتم ها و موارد دیگر ایجاد کنیم. در نهایت، ما دوره را با نحوه انتشار بازی خود در پلتفرم مورد نظر خود به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.1.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر یونیتی 4 Introduction to Unity 4

  • شکستن رابط Breaking Down the Interface

  • مدیریت فایل و سازمان پروژه File Management and Project Organization

  • ایجاد پیش ساخته ها Creating Prefabs

  • ایجاد مواد Creating Materials

  • مونتاژ سطح Assembling the Level

  • سطح پانسمان را تنظیم کنید Set Dressing the Level

  • اضافه کردن چراغ ها Adding Lights

  • پخت نور مپ Baking Lightmaps

  • ایجاد سیستم های ذرات Creating Particle Systems

  • کار با فیزیک Working with Physics

  • شروع کار با اسکریپت Getting Started with Scripting

  • ساختن Player Spawn Controller Creating the Player Spawn Controller

  • پایان دادن به Player Spawn Controller Finishing the Player Spawn Controller

  • ایجاد اسکریپت حالت بازی Creating the Game State Script

  • نوشتن فیلمنامه هاد Scripting the Hud

  • ایجاد آیتم ها در یونیتی Creating Items in Unity

  • ایجاد عملکرد فانوس Creating the Lantern Functionality

  • در حال بارگذاری سطوح Loading Levels

  • انتشار بازی ما Publishing Our Game

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر یونیتی 4
جزییات دوره
3h 31m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.