آموزش Unity Mobile Development Game: Level Design

Unity Mobile Game Development: Level Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش یونیتی، یاد می گیریم که چگونه سطح خود را جمع آوری کنیم و چگونه جزئیات را اضافه کنیم تا سطح خود را جذاب تر و هیجان انگیزتر کند. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4. در این آموزش یونیتی، ما یاد می گیریم که چگونه سطح خود را جمع آوری کنیم و چگونه جزئیات را اضافه کنیم تا سطح خود را جالب تر و هیجان انگیزتر کند. در طول آموزش، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه هسته سطح بازی خود را جمع آوری کنیم و سپس با مسدود کردن جزئیات اصلی، مراحل ست لباس را طی می کنیم. بعد از اینکه جزئیات خود را مسدود کردیم، با اضافه کردن، حذف یا تنظیم مجدد وسایل خود برای بهبود طراحی کلی خود، در طراحی خود عمدی تر خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Unity Mobile Development Game: Level Design Unity Mobile Game Development: Level Design

  • سازماندهی فایل پروژه Project File Organization

  • بهینه سازی مواد بازی Optimizing Game Materials

  • استفاده از مواد بهینه Applying Optimized Materials

  • استفاده از مواد بهینه شده را به پایان برسانید Finish Applying the Optimized Materials

  • مونتاژ سطح Assembling the Level

  • بازرسی سطح پایه Inspecting the Base Level

  • مجموعه پانسمان سیستم تونل Set Dressing the Tunnel System

  • افزودن جزئیات بیشتر از طریق ست پانسمان Adding More Details Through Set Dressing

  • اتمام سیستم تونل Finishing the Tunnel System

  • بازرسی سیستم تونل Inspecting the Tunnel System

  • مجموعه لباس پوشیدن منطقه سکوی مترو Set Dressing the Subway Platform Area

  • افزودن جزئیات بیشتر به ناحیه پلتفرم Adding More Detail to the Platform Area

  • پالایش منطقه سکو Refining the Platform Area

  • ایجاد تغییرات نهایی در طراحی سطح Making Final Tweaks to the Level Design

نمایش نظرات

آموزش Unity Mobile Development Game: Level Design
جزییات دوره
2h 49m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.