آموزش اصول برنامه نویسی Unity C #

Unity C# Scripting Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: درک اسکریپت نویسی C # در Unity برای هر سازنده بازی یک مهارت ارزشمند است. در این دوره ، شما در مورد متغیرها و روش ها ، جریان کد و منطق ، دسترسی به اسکریپت های دیگر روی اشیا و ایجاد وقایع بر اساس این اسکریپت ها یاد خواهید گرفت. آیا تا به حال می خواستید یک بازی بسازید ، اما نمی دانید کد در Unity چگونه کار می کند؟ در این صورت ، دوره آموزشی Unity C # Scripting Fundamentals برای شما مناسب است زیرا در نسخه Unity با یک نمونه اولیه اسکریپت شده به پایان خواهید رسید. ابتدا یاد می گیرید که متغیرها و روش ها را بفهمید. بعد ، جریان کد و منطق را کشف خواهید کرد. به دنبال آن ، همه چیز درباره دستیابی به اسکریپت های دیگر روی اشیا را خواهید آموخت. سرانجام ، شما دوره را با یادگیری در مورد ایجاد وقایع بر اساس آن اسکریپت ها به پایان می برید. هنگامی که با این دوره Unity به پایان رسیدید ، نه تنها در ایجاد اسکریپت های اساسی در C # راحت خواهید بود بلکه آماده رفتن به اسکریپت نویسی پیشرفته تر در Unity خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: Unity 2017

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

اصول اسکریپت نویسی Scripting Basics

  • ایجاد و استفاده از اسکریپت ها Creating and Applying Scripts

  • آناتومی اسکریپت Script Anatomy

  • ایجاد متغیرها Creating Variables

  • اپراتورهای انتساب و حساب Assignment and Arithmetic Operators

  • اپراتورهای مقایسه و منطقی Comparison and Logical Operators

  • ایجاد روش ها Creating Methods

کنترل جریان کد Controlling Code Flow

  • درک جریان کد Understanding Code Flow

  • اگر اظهارات If Statements

  • برای حلقه ها For Loops

  • در حالی که حلقه ها While Loops

  • حلقه ها را انجام دهید Do While Loops

  • برای هر حلقه و آرایه For Each Loops and Arrays

  • بیانیه سوئیچ Switch Statement

بازی اصلی بازی شی Basic Game Object Manipulation

  • دسترسی به اجزای شی Game بازی Accessing Game Object Components

  • دستکاری اجزای شی Game بازی Manipulating Game Object Components

  • مبانی ورودی کاربر User Input Basics

تعاملات اشیا Game بازی Game Object Interactions

  • ارتباطات اسکریپت Script Communication

  • استفاده از برخورد Using Collisions

  • استفاده از راه اندازها Using Triggers

  • پخش همزمان Raycasting

  • اسناد و تخریب Instantiation and Destruction

نمایش نظرات

آموزش اصول برنامه نویسی Unity C #
جزییات دوره
2h 43m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
182
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.