آموزش نکات و ترفندها در یونیتی

Tips and Tricks in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Unity. در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار شما در Unity کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Unity.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه ای بر نکات و ترفندها در یونیتی Introduction to Tips and Tricks in Unity

نکات و ترفندها در یونیتی Tips and Tricks in Unity

  • استفاده از Camera Culling Mask برای رندر نکردن لایه های خاص Using the Camera Culling Mask to Not Render Specific Layers

  • محدود کردن تعاملات فیزیک با استفاده از لایه ها و بیت ماسک ها Limiting Physics Interactions Using Layers and Bitmasks

  • محاسبه ارزش بیت ماسک و ترکیب بیت ماسک ها Calculating the Value of a Bitmask and Combining Bitmasks

  • واردات مدل های پایه از مایا Importing Basic Models from Maya

  • ایجاد و مجسمه سازی زمین وحدت Creating and Sculpting Unity Terrain

  • نقاشی بافت روی زمین در وحدت Painting Textures on Terrain in Unity

  • نقاشی مش های جزئیات روی زمین Painting Detail Meshes on Terrain

  • وارد کردن دارایی های سه بعدی به یونیتی از 3ds Max Importing 3D Assets into Unity from 3ds Max

  • شروع پروژه های جدید با استفاده از فایل های پروژه Digital-tutors در Unity Starting New Projects Using Digital-tutors Project Files in Unity

  • استفاده از ویژگی سطح جزئیات Using the Level of Detail Feature

  • استفاده از آب در وحدت Using Water in Unity

  • اضافه کردن Skybox در Unity Adding a Skybox in Unity

  • ایجاد بافت با شفافیت Creating Textures with Transparency

  • استفاده از حالت های رندر Using Render Modes

  • ایجاد نقشه های مکعبی Creating Cubemaps

  • پارچه در وحدت Cloth in Unity

نمایش نظرات

آموزش نکات و ترفندها در یونیتی
جزییات دوره
1h 56m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.