آموزش مجسمه سازی مفاهیم ادغام برای 3ds Max و Mudbox

Sculpting Integration Concepts for 3ds Max and Mudbox

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها ، ما در مورد مفاهیم ، تکنیک ها و ابزارهای مربوط به استفاده از گردش کار مجسمه سازی برای ساخت مدل های بسیار دقیق بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013 ، Mudbox 2013 SP1. در این مجموعه از آموزش ها ، ما در مورد مفاهیم ، تکنیک ها و ابزارهای مربوط به استفاده از گردش کار مجسمه سازی برای ساخت مدل های بسیار دقیق بحث خواهیم کرد. هنگام ساخت مدلهای سه بعدی برای بازیها ، فیلمها یا سایر برنامه ها ، اغلب جزئیات زیادی لازم است. برای دستیابی به این نگاه دقیق ، استفاده از روش های سنتی تر مدل سازی 3D ، مانند حرکت دادن نقاط یا افزودن حلقه های لبه ، همیشه عملی نیست. علاوه بر این ، مش هایی که در واقع به این جزئیات هستند ، به دلیل تعداد چند ضلعی زیاد غیرقابل استفاده هستند. برای به دست آوردن یک مدل دقیق ، با حفظ تعداد زیاد قابل اجرا ، می توان از یک برنامه مجسمه سازی سه بعدی مانند ZBrush یا Mudbox استفاده کرد. در این دوره ، ما در مورد روند بردن مش پایه با وضوح پایین به یک برنامه مجسمه سازی برای جزئیات بیشتر صحبت خواهیم کرد. برای مثال ما از Mudbox استفاده خواهیم کرد. ما در مورد چگونگی آماده سازی مش صحبت خواهیم کرد. ما همچنین انتقال هندسه را به عقب و جلو بین برنامه ها پوشش خواهیم داد. سپس ، ما در مورد روش های مجسمه سازی و همچنین طرح UV و ایجاد نقشه صحبت خواهیم کرد. سرانجام ، ما روش های دستی و روش های خودکار تنظیم مجدد دارایی های مجسمه سازی شده شما را در 3ds Max پوشش خواهیم داد. در پایان ، شما در زمینه پشتوانه و روش های مربوط به فرآیند مجسمه سازی زیربخش ، یک پایه اساسی خواهید داشت ، بنابراین می توانید ادغام آن را در روند کار مدل سازی خود شروع کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013 ، Mudbox 2013 SP1.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی مفاهیم ادغام برای 3ds Max و Mudbox Sculpting Integration Concepts for 3ds Max and Mudbox

  • مجسمه سازی خط لوله Sculpting Pipeline Overview

  • آماده سازی هندسه برای مجسمه سازی Preparing the Geometry for Sculpting

  • انتقال هندسه به Mudbox Transferring the Geometry into Mudbox

  • مجسمه سازی جزئیات بزرگ Sculpting Large Detail

  • مجسمه سازی زیبا Sculpting Fine Detail

  • ایجاد طرح UV Creating the UV Layout

  • استخراج نقشه ها از Mudbox Extracting Maps from Mudbox

  • استفاده از نقشه ها Applying the Maps

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی مفاهیم ادغام برای 3ds Max و Mudbox
جزییات دوره
1h 34m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.