آموزش راهنمای مبتدیان برای 3ds Max

Beginner's Guide to 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های 3ds Max ما یک رویکرد گام به گام برای درک اصول و تکنیک های اولیه در 3ds Max خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max. در این سری از آموزش های 3ds Max ما یک رویکرد گام به گام برای درک اصول و تکنیک های اولیه در 3ds Max خواهیم داشت. ما دوره را با یادگیری نحوه پیمایش در رابط 3ds Max و پیمایش در نماهای آن شروع می کنیم. سپس کاوش بسیاری از جنبه‌های حیاتی 3ds Max را آغاز می‌کنیم، مانند ایجاد و دستکاری اشیاء اولیه، درک حالت‌های مختلف زیر شی هندسه 3ds Max، متحرک سازی اشیا در 3ds Max، کار با نورها و سایه‌ها، افزودن مواد و بافت به ما. صحنه‌ها، رندر کردن سکانس‌های متحرک، و بسیاری از مفاهیم دیگر که به شما درک اساسی از 3ds Max و قابلیت‌های آن را می‌دهد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

راهنمای مبتدیان برای 3ds Max Beginner's Guide to 3ds Max

  • کاوش در رابط 3ds Max Exploring the 3ds Max Interface

  • آموزش نحوه حرکت در 3ds Max Learning How to Navigate in 3ds Max

  • انتخاب در 3ds Max Making Selections in 3ds Max

  • کار با Primitives Working with Primitives

  • آشنایی با ابزارهای تبدیل Understanding the Transform Tools

  • کار با Modifiers در 3ds Max Working with Modifiers in 3ds Max

  • درک حالت های موضوع موضوع 3ds Max Understanding the Sub Object Modes of 3ds Max

  • اکسترود چند ضلعی Extruding Polygons

  • کاوش انیمیشن در 3ds Max Exploring Animation in 3ds Max

  • یادگیری مبانی نورپردازی Learning Lighting Basics

  • درک سایه ها Understanding Shadows

  • ایجاد متریال در 3ds Max Creating Materials in 3ds Max

  • شروع کار با نقشه های بافت Getting Started with Texture Maps

  • رندر در 3ds Max Rendering in 3ds Max

نمایش نظرات

آموزش راهنمای مبتدیان برای 3ds Max
جزییات دوره
1h 54m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.