آموزش نکات و ترفندها در CryENGINE

Tips and Tricks in CryENGINE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CryENGINE. در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار شما در CryENGINE کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: CryENGINE.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه ای بر نکات و ترفندها در CryENGINE Introduction to Tips and Tricks in CryENGINE

نکات و ترفندها در CryENGINE Tips and Tricks in CryENGINE

  • نصب ابزارهای Cryexport برای مایا Installing the Cryexport Tools for Maya

  • نصب ابزارهای Cryexport برای 3ds Max Installing the Cryexport Tools for 3ds Max

  • نصب پلاگین Crytiff برای فتوشاپ Installing the Crytiff Plugin for Photoshop

  • ایجاد یک پوشه بازی سفارشی در CryENGINE Creating a Custom Game Folder in CryENGINE

  • ایجاد طناب در CryENGINE Creating Ropes in CryENGINE

نمایش نظرات

آموزش نکات و ترفندها در CryENGINE
جزییات دوره
0h 34m
6
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.