آموزش مقدمه ای بر Blueprint در Unreal Engine

Introduction to Blueprint in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، اصول ایجاد تعامل در Unreal Engine 4 را بدون نوشتن حتی یک خط کد یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.1.1. در این سری از آموزش ها، ما اصول ایجاد تعامل در Unreal Engine 4 را بدون نوشتن حتی یک خط کد یاد خواهیم گرفت. ما با یادگیری در مورد رابط ویرایشگر Blueprint و آنچه که نقشه ها می توانند برای ما انجام دهند، شروع می کنیم. پس از آن، ما اصول اولیه را با ایجاد یک Level Blueprint ساده یاد می گیریم که در آن یاد می گیریم چگونه با اشیاء در یک سطح خاص تعامل داشته باشیم. سپس ما Class Blueprints را کشف خواهیم کرد که یک دارایی بسیار مفید جدید برای Unreal Engine است. این طرح‌های کلاسی، اشیایی هستند که دارای ویژگی‌های تعاملی هستند که می‌توانند در تمام سطوح شما دوباره استفاده شوند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.1.1.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر Blueprint در Unreal Engine Introduction to Blueprint in Unreal Engine

  • نمای کلی رابط طرح Blueprint Interface Overview

  • ایجاد یک طرح اولیه در سطح پایه Creating a Basic Level Blueprint

  • اتمام طرح سطح Finishing the Level Blueprint

  • ایجاد طرح اولیه کلاس Creating a Class Blueprint

  • افزودن عملکرد به طرح اولیه کلاس Adding Functionality to the Class Blueprint

  • راه اندازی شیء طرح دوم Setting up the Second Blueprint Object

  • برقراری ارتباط بین طرح‌های اولیه دو کلاس Communicating Between Two Class Blueprints

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر Blueprint در Unreal Engine
جزییات دوره
1h 5m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
27
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.