آموزش ایجاد عناصر رابط کاربری در Unreal Engine 4

Creating UI Elements in Unreal Engine 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: همه بازی ها نوعی رابط کاربری دارند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.5. همه بازی ها نوعی رابط کاربری دارند. این می تواند از گفتن اینکه بازیکن چقدر سلامتی دارد، تا اینکه چقدر طول می کشد تا بتواند از یک آیتم استفاده کند یا چه مقدار مهمات در سلاح خود باقی مانده است. Unreal Engine 4 یکی از محبوب ترین موتورهای بازی امروزی است و سیستم UMG ایجاد رابط کاربری جذاب را آسان تر از همیشه می کند. در این دوره ما مفاهیم کلیدی مورد استفاده برای طراحی رابط کاربری کاربردی را پوشش خواهیم داد. ما کار را با تجزیه رابط و بحث در مورد نحوه طراحی و پیاده سازی UI خود شروع می کنیم. هنگامی که به نحوه عملکرد UMG پی بردیم، شروع به بررسی برخی از عناصر متداول رابط کاربری بازی می کنیم که ممکن است بخواهید در بازی خود پیاده سازی کنید، مانند منوی اصلی. سپس وقتی منوی اصلی را تمام کردیم، در مورد عناصر Game HUD مانند تایمر و نحوه پیگیری تعداد مهمات خود بیشتر خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد عناصر رابط کاربری در Unreal Engine 4 Creating UI Elements in Unreal Engine 4

  • اصول اولیه نقشه ویجت Widget Blueprints Basics

  • کار با ویجت ها Working with Widgets

  • کار با حالت های دکمه ای Working with Button States

  • کشیدن رابط کاربری به Viewport Drawing the UI to the Viewport

  • اضافه کردن انیمیشن به دکمه ها Adding Animation to the Buttons

  • در حال بارگیری یک سطح جدید Loading a New Level

  • کار با پانل ها برای سازماندهی ابزارک ها Working with Panels to Organize Widgets

  • اتمام منوی اصلی Finishing the Main Menu

  • طراحی تایمر Designing the Timer

  • ایجاد رفتار نوار زمان Creating the Behavior of the Time Bar

  • توقف بازی Pausing the Game

  • ایجاد یک عنصر رابط کاربری مهمات شمارش Creating an Ammo Count UI Element

نمایش نظرات

آموزش ایجاد عناصر رابط کاربری در Unreal Engine 4
جزییات دوره
1h 44m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
26
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.