آموزش شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 3

Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 3

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در جلد 3 شروع سریع برای مدل سازی در 3ds Max ، ما در مورد مفاهیم پوشش داده شده در جلدهای 1 و 2 استفاده خواهیم کرد. ما با صحبت در مورد ابزارها و تکنیک های زیادی که برای ایجاد مدل های با کیفیت بالا در 3ds Max مورد نیاز است ، شروع خواهیم کرد. آنچه را که داریم تقویت خواهیم کرد ... همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر و 12 ثانیه شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 3 2 ساعت و 46 دقیقه و 59 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 3 Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 3

  • راه اندازی فضای کاری مدل سازی ما Setting up Our Modeling Workspace

  • مسدود کردن در دستگیره Blocking in the Handle

  • ایجاد حلقه های کنترل برای حفظ حجم Creating Control Loops to Retain Volume

  • مسدود کردن در جزئیات Blocking in Details

  • ایجاد حلقه های محلی Creating Localized Loops

  • پایان دادن به دستگیره Finishing the Handle

  • ایجاد پیچ و مهره Creating Bolts and Screws

  • مسدود کردن در شکل تیغه Blocking in the Shape of the Blade

  • مجدداً از تیغه استفاده کنید Retopologizing the Blade

  • اتمام هندسه تیغه Finishing the Blade Geometry

  • افزودن عمق و وضوح به تیغه Adding Depth and Sharpness to the Blade

  • ایجاد هندسه بسیار بالا بدون TurboSmooth Creating High-poly Geometry Without TurboSmooth

  • جزئیات مدل سازی با استفاده از هندسه شناور Modeling Details Using Floating Geometry

  • بهینه سازی مدل های با کیفیت بالا Tweaking High-poly Models

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 3
جزییات دوره
2h 48m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
19
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.